søndag 1. mai 2016

Hvem vant en etasjeboks fra Balders Hage?

I dag har jeg foretatt trekningen av etasjeboksen fra Balders Hage!
Den landlige kakeboksen er en god, gammel klassiker, som er fin til oppbevaring av kaker og andre ting!
Etasjeboksen heter Betty (link), og er fra Balders Hages eget merke Strömshaga
Så da er det bare å begynne og bake!
Da kan jeg avsløre at den heldige vinneren av en Betty etasjeboks fra Balders Hage er:
* Ann-Jorun med bloggen Fiksemalla! Gratulerer så mye! Du kan kontakte meg her.
Dagens trøstepremie er oppskriften på disse gode havrekakene! Se oppskrift på Balders Hages Blogg her.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til Ann-Jorun! Takk for kakeoppskrift! Skal sjekke den.

    Fortsatt fin 1. mai!

    SvarSlett
  2. Åhhh, tusen takk. Så utrolig artig. Første gang jeg vinner noe på slike trekninger. Og jeg som holder på å fikse opp kjøkkenet i retrostil, denne vil passe godt inn:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ta kontakt med meg (klikk på linken i innlegget eller eller under "kontakt meg her") så du kan få kakeboksen tilsendt! :-)

      Slett
    2. Hei igjen. jeg har prøvd å trykke på linken og "kontakt meg her" uten å få frem noe. Uansett så er adr min Ann-Jorun Nordgård . Grytting 12 8450 Stokmarknes,
      Ha en fin helg:-)

      Slett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!