mandag 28. mai 2018

Sommer strikk: Gratis oppskrifter på kjoler og skjørt!

Med den nydelige sommervarmen vi har hatt i hele mai måned, kommer lysten til å strikke seg en sommerkjole eller to!
Sommerplaggene strikkes i et tynt lin- eller bomullsgarn, og strikkes på tynne pinner.
Og her får du noen gratis oppskrifter på både skjørt og kjoler!
Plaggene over er alle fra Dale Garns katalog Sweet Summer In The City, som du kan laste ned gratis her!
Denne kjolen som har fått navnet Love Story falt jeg veldig for! Se oppskriften her.
Og dette skjørtet heter Sunny Days, var også sommerlig og fint! Se oppskrift her.
Denne kjolen heter Making Waves og har sik-sak strikk. Se oppskrift her.
Her er enda en Braking Waves-dress! Se oppskirft her

Jeg håper du fant noe du likte!

3 kommentarer:

  1. Fantastiske sommer oppskrifter.
    Jeg liker sommer kjole :-))
    Ha riktig god uke. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  2. Vakre sommerklær. Jeg elsker sommerkjoler.
    Jeg liker ANINE-KJOLE fra DaleGarn. Er det ikke fint med dette deilige været? Drømmen.
    Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett
  3. Her var det mykje lekkert sommarstrikk.
    Takk for tips.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!