torsdag 19. juli 2018

Ferie strikk: Nytt kjøkkenhåndle- og kluter!

Sommer- og ferietid innbyr til enkle oppgaver, også på strikkefronten!
Og jeg har kost meg med å lage nytt kjøkkenhåndkle med matchende kluter!
Jeg strikket et tilsvarende kjøkkensett til datteren min for et par år siden i litt andre farger.
Og oppskriften min tok jeg med meg på vår siste ferietur.
Jeg har også denne gangen brukt Sandnes Mandarin Petit bomullsgarn, som jeg synes er passelig tynt, og som holder seg fint etter vask. 
Jeg synes rutemønsteret gir en fin effekt!
Og jeg har strikket med favorittfargene mine - lysegrønt og lyseblått!
Du finner oppskriften min her

Fortsatt riktig god sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!