lørdag 8. september 2018

Cathrine Design: Heklede grytekluter i pastell med vaffel mønster!

Etter å ha heklet grytekluter i dobbelt vaffelmønster i fjor, som ble gitt bort i gave, har jeg nå heklet et par til meg selv!
Denne gangen valgte jeg fargene hvit, lyseblå og lysegrønn, som jeg har mye av på kjøkkenet mitt! 
Her henger de nye gryteklutene over kjøkkenbenken!
Vaffelmønsteret gjør at gryteklutene er fine i bruk.
Disse blir ekstra store, så de kan brettes dobbelt, hvis man ønsker det.
Til oppheng har jeg valgt skjult hempe.
Jeg synes det ble fint med ulik farge på kanten rundt!
Her skjult hempe i blått.
Du finner oppskriften på mine heklede grytekluter i vaffelmønster og skjult hempe her!

2 kommentarer:

  1. Super grytekluter du har strikket.
    Herlig vaffel møster... jeg liker veldig.
    Nydelig pastelfargene, jipp dene passer perfekt.
    God helg. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  2. Så fine grytekluter.
    Takk for oppskrifta.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!