søndag 16. september 2012

Vinneren av Lunsjboks!

Det var mange som gjerne ville vinne boken  "Lunsjboks" (Cappelen Damm) av Kjersti Brinch Lund og Siv Eide, og jeg skulle ønske jeg hadde flere eksemplarer å gi bort!

For boken er virkelig en kilde til stor inspirasjon, og matpakken blir nok aldri helt hva den en gang var! 
 
Men nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger! Den som vant Lunsjboks var.....
 
Silje! Hun mener at Lunsjboks vil være perfekt for henne og skriver: "Ikke minst er dette en bok for oss mødre med kresne små trollunger." Gratulerer, Silje, håper du får stor glede av boken!
 
Til dere som ikke vant, sier jeg bedre lykke neste gang! Og besøk gjerne Lunsjboks sin nettside her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!