lørdag 27. juni 2015

Vinn Hekle fra Familien!

Fra 15. juni kan du få kjøpt spesialbladet Hekle fra Familien, som jeg har vært så heldig å få 3 stk. av til å gi bort!
I  Hekle finner du 75 inspirerende oppskrifter på tepper, puter, kjoler, sjal, gensere, jakker, duker, m.m.!
I bladet er det mange lekre oppskrifter på interiør. Som dette søte babyteppet, som det går raskt å hekle,
eller oppskrift på heklede blondekanter til farvorittputene dine!
Du kan bla i Hekle her!
 
Du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget, og reglene er som vanlig:
 
1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke til Give Awayen på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 ekstra lodd for å like Familien på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar! Husk å legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. Trekningen foretas 25. juli.  Konkurransen er avsluttet!
 
Lykke til!

11 kommentarer:

  1. Jeg hiver meg på med 2 lodd. Alltid spennende med gi-bort. Hekling er en fin sommeraktivitet, og her er det sikkert mye inspirasjon å hente.

    God sommer fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Spennende. 1 lodd her.
    God sommer.

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en riktig god sommer og vil gjerne være med på trekningen! 1 lodd

    SvarSlett
  4. 1 lodd til meg....
    hilsen Monica
    mo-skog(at)online(dot)no

    SvarSlett
  5. Jeg tar 2 lodd ( liker familien på FB ) ettersom jeg ikke har blogg lenger ...

    krysser fingrene ettersom jeg nettopp har lært meg heklekunsten :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  6. Det ser ut som eit kreativt og flott blad. Eg prøver med to lodd.

    SvarSlett
  7. Tar 1 lodd
    God sommar
    Mvh
    ma-indre@online.no

    SvarSlett
  8. Klart jeg vil være med :-) Vant bok hos deg for ikke lenge siden så er vel neppe så heldig at jeg vinner igjen men prøver og tar da full pott med lodd, 3 stk :-)

    Ha en flott sommer:-)

    SvarSlett
  9. Liker å hekle, så eg prøver lykken med 2 lodd.

    Ha ein fin sommer.

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei, jeg vil gjerne være med i trekningen med ett lodd.
    En fin sommer ønskes deg,hilsen Helene. (helene-vaga@hotmail.com)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!