lørdag 24. oktober 2009

Nytt kjøkkenskap!

Så var jeg i havn med gardiner på innsiden av Billy hyllen, som nå får gjøre nytten som kjøkkenskap! Og det var utrolig hvor mye det rommet! Det fulgte med 5 trehyller og 2 glasshyller, så det var egentlig mer enn nok! Nye porselsens knotter er kjøpte hos Dorothea på Vinterbro.
Og på toppen troner de tidligere så mye omtalte kaffekjelene! Og, hvem vet, kanskje får de følge av flere? For vi trosser trusselen om svineinfluensa smitte, og tar med oss de siste loppemarkedene i dag!
God helg til dere alle sammen!

10 kommentarer:

  1. Så fint skapet blei. Blei en helt særlig sjarm og personlighet over det nå, synes jeg :) Liker kjele kjempe godt og :)
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Veldig smart det der! Jeg har vurdert en liten gardin foran noen bokhyller på kontoret som har masse stygge permer i seg, lurer på å det hadde vært noe...?!
    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. neimen snakk om forandring altså.så nydelig det ble da,du gir ideer altså,flink du er.nydelige herlige ilder fra ditt kjøkken,gleder meg å se loppis funn..
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så fint skapet ble;o)) De hyllene er veldig hendige, men med de flotte skapdørene, ble det rett og slett kempefint;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  5. Dette ble lekkert. Det er kjekt å sette litt personlighet på Ikea-produktene. Lykke til på loppis! Du jakter vel på flere kjeler....

    SvarSlett
  6. Så fint - og så smart...!! Skapplass har ein visst bruk for i det uendelege! Synes det er så fint med gardin innanfor døra.. eg har gjort det på eit skap på tv-rommet.
    Riktig god helg:0)

    SvarSlett
  7. Det blev sødt med de fine blå gardiner i vitrinedørene. God ide!

    Klem Helle

    SvarSlett
  8. Kjempeflott skap!
    Er svak for blått, så det er godt å besøke bloggen din.
    Ha en vakker søndag!
    Klem : )

    SvarSlett
  9. Hei Cathrine
    Jeg tror jammen meg at jeg skal ta ideen med gardinene i skapet videre. Jeg har selv billy bokhyllene som tidligere har tjent som bokskap. Når de nå fungere som vitrineskap synes jeg utrykket blir litt flatt. Tror det her skal bli lingardiner...

    SvarSlett
  10. Så utrolig fint det var..og kjelene er jo helt konge ;))

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!