mandag 26. oktober 2009

Alt mulig rart...

.... dukker opp når man leter etter bilder og noe å skrive om til bloggen sin, og som regel får man seg en god latter, og blar videre. Men i dag har jeg samlet på noen av disse litt snåle, morsomme tingene, og tar med et lite utvalg av raritetene jeg fant! Mye er hentet fra engelske Kitchen Critic. Over ser dere osteskilt fra RSPB.

Disse morsomme lysene laget av kakeformer, finner du hos hardwaRE. Noe slikt kunne man sikkert ha laget selv, eller satt sin nevenyttige, bedre halvdel på sporet av! hardwaRE selger også el. ledning av silke i flere farger!

Ellers har hardwaRE eggporsjerer og en hendig metallkrok av et hjortehode!

Denne herlig porselenskjevlen setter spor etter seg: made in england! Den får du kjøpt hos My Living Space.

Og den nostalgiske kakesprøyten og kakekutterne fant jeg hos Lakeland, der de har enormt mye nyttig, mye annerledes og rart!

NOT ON THE HIGH STREET har disse morsomme kakeformene, som gjør at kaken kan henge på kaffekoppen, og da blir det jo sååå mye lettere å få i seg godsakene!

8 kommentarer:

  1. hei på du.
    tusen takk for kommentar hos meg,du lurte på det varsel ur i smijern.
    jo det er kjøpt hos claes olson av alle butikker,veldig rimelig er det å.nydelig bakst her i dag da.
    ha en fin mandag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hej Cathrine, hvilke fantastiske sites du har fundet til os idag. Må helt sikkert checke dem.

    Tak for tipsene, klem Helle

    SvarSlett
  3. Utrolig hvor mye forskjellige ting som finnes...som man ikke viste at man hadde bruk for, eller lyst på... Nå har jeg lyst på både nye kakeformer og kjevle...
    Ha ei fin uke!
    Klem : )

    SvarSlett
  4. Hej!
    Vilka jätteroliga prylar du har hittat!
    Gillade kakformarna som var små lampor!
    Kram
    Marie

    SvarSlett
  5. Så mye stilig;o) Slike ting som man ikke helt var klar over at man faktisk trenger... Men pepperkakeformene var faktisk geniale.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  6. Hei! Og takk for alle gode tips! Du er så god til å komme med konkrete og søkbare forslag. Som el-ledinger i silke og forskjellige farger. Det gjør faktisk susen på et trivelg oppheng å slippe plastledninger. Desssuten synes jeg de i silke faller penere. Emaljeskiltene var også flotte!

    SvarSlett
  7. Hei på deg!
    Så koselig at du vil være med på give awayen på siden min ;) setter pris på det!
    Så koselig blogg du har, må ta meg en liten titt til!
    Klem klem

    SvarSlett
  8. HEI!
    Takk for alle de fine ideene!
    Du store min hva du finner. Tenk å ha en slik porselen kjevle!!!
    Var en tur i Sverige på tirsdag, og handlet noen godbiter.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!