fredag 21. februar 2014

Vinn Familiens beste!

Familiens beste er et utvalg av de aller beste håndarbeidsoppskriftene som sto i Familien i 2013!
Så har du glemt å ta vare på oppskriftene, finner du mange av dem igjen her!
I heftet som nylig kom ut, finner du 124 sider med håndarbeid innenfor strikk, hekling, søm, broderi og ting til hjemmet!
Selv pleier jeg å ta vare på mange av oppskriftene som står i Familien, og samler dem i permer! Og rett som det er får jeg bruk for en oppskrift eller et mønster!
Som dette søte barnesettet, som jeg kanskje vil strikke til et barnebarn en gang!
Jeg har fått 3 stk. Familiens beste å dele ut, og du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget! Reglene er:
 
1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke på egen blogg. Bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 ekstra lodd for å like Familien på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar, og legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. Trekningen foretas 8. mars! Lykke til!

43 kommentarer:

Barwitzki sa...

Jeg er veldig gjerne med. Kanskje kommer Familien til meg.
Ha en riktig fin fredag.
Klem fra Viola.

Liv Janne Bell Jonstad sa...

Eg er med :) 2 lodd for kommentar og følger! God helg til deg og dine!

Ellen Kristin sa...

Jeg er med, to lodd :)

Helen sa...

Jeg ønsker å ta lodd !

2 lodd på meg (kommentar+følger)

God helg :)

injosa sa...

Då blir det 4 lodd på meg.

injosa sa...

Då bkur det 4 lodd på meg.

Soline sa...

Jeg tar 3 lodd!

maska sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd.
Ha en fin helg.

Soline sa...

Jeg tar 3 lodd!

Alva sa...

Vil gjerne vere med og tek 4 lodd:)

Dronninghuset sa...

KLART jeg vil delta.
2 lodd
er følger!
ha en fin helg.
TOVE

Anonym sa...

Hei, jeg deltar med ett lodd. Sikkert masse flotte oppskrifter og mye inspirasjon. Ha en fin kveld, hilsen Vigdis. viva301@hotmail.com

Anne på landet sa...

Familien er dyktig på håndarbeid. Jeg tar gjerne to lodd!

Bodil sa...

Då er eg med, med 2 lodd. Mykje fint der.

Two sa...

Er med eg også! Tar to lodd, er følger!

Oline sa...

Likar godt Familien sine mønster så eg tar to lodd, er følger frå før.

ANNEPÅLANDET sa...

Jeg blir gjerne med på lotteri! Jeg trodde jeg var følger her, men jeg finner det ikke igjen i farten, så da blir det vel 1 lodd på meg.
Ha en fin helg!

Birgitte sa...

Jeg tar 3 lodd!

Marit Johanne sa...

Enda en flott Give away!
3 lodd på meg :)

Trine sa...

Ja svært gjerne!

Ett lodd til meg

Trine D

trineson@gmail.com

Anonym sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med i trekningen, 2 lodd :)

Ha en fortsatt god helg!

i_sen3@yahoo.no

Maren Thøring sa...

Jeg prøver lykken med 1 lodd :)

-Maren

mst_mst_92@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg prøver med 2 lodd. Følger familien på Facebook. Mail: Rebeccamc@hotmail.no. Hilsen Rebecca

Sigrid sa...

2 lodd :) har likt familien sin fb side.

sighal@live.no

Agneta sa...

Jag vill vara med på denna give away också med tre lotter.

Ingunn sa...

Jeg blir med på denne gi-borten også, for dette er sikkert et supert hefte. Og så er det spennende med trekning på selveste 8. mars.
Jeg prøver meg på tre lodd.

Ha en strålende dag! Her er det mildvær og grått som vanlig, men jeg har strikketøy og lydbok og masse husarbeid på vent.

Klem fra Ingunn

Pia sa...

Hov troede da at jeg allerede havde meldt mig - men nej. Så hermed deltager jeg - med 2 lodder.
tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
herframinverdengaer.blogspot.dk

Lisbeths verden sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd, og håper på vinnerlykke, klem fra Beth

Anonym sa...

Kjempeflott blogg og giveaway. Et lodd på meg. Kontakt meg; andreaalfsvaag@hotmail.com

beste ønsker fra Andrea

Anonym sa...

1 lodd. Heidi@cabdata.com

Lisbeth sa...

Jeg er med! Tar to lodd :)

Edny sine puslerier sa...

Heisan! Jeg satser for fullt med 4 lodd;)

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Daniel sa...

Hei hei!
To lodd på meg :)
Camilla, skogsmusa@hotmail.no

Frode Losvik sa...

Hei, ønsker gjerne og være med i trekningen med 1 lodd. Driver med litt håndarbeid og boken hadde vært interessant. Mvh. Frode Losvik

amo sin blogg sa...

Hei. Eg vil gjerne delta og tek to lodd.

Helsing Anne-Mari

Monica's Verden sa...

Legger inn en kommentar og trekker 1 lodd :)
Ønsker deg en Riktig God Helg.
Stor hilsen fra
monica karin
canim_monica@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg begynner dagen min med kaffe og en visit til bloggen din og jeg vil gjerne vare med,tar 2 lodd og haaper og vinne.Hilsen Mary Ann fra norway2@hvc.rr.com

Vform sa...

TUR att du påminde mig :)
Tack, är med i lotteriet med 2 lotter, och hoppas på vinst :)
Ha en fin helg!
Kram Vivan

Anne sa...

Oi...dette hadde nesten gått meg forbi .
Vil så klart bli med og trekker to lodd.
Ha en fin helg !

Martine Engebakken sa...

Var sikker på at jeg var med men finner meg ikke igjen:) to lodd på meg! hilsen fruboger

Berit sa...

Her er det bare å krysse fingre for at ett av de to små loddene jeg trekker kan være et lykkelodd! Det blir aldri for mye inspirasjon, selv om all erfaring tilsier at man neppe får realisert alle prosjektene man har lyst til å iverksette ;o)
Håper du får ei fin vår-helg!

Lenes blogg sa...

Slenger meg med i sisteliten og tar 3 logg :)