onsdag 2. april 2014

Baby fest: Få vite om babyen er en gutt eller jente!

Jeg hadde aldri hørt om det tidligere, men i USA har det nå blitt veldig populært å holde et såkalt Baby Gender Reveal Party - en fest hvor man avslører om det er en gutt eller jente man venter!
Og jeg har vært så heldig å få låne bildene fra en slik fest hos Amy og Raul, som nylig avslørte for venner og familie hva de venter - jente eller gutt!
Så her får dere se hvordan et Baby Gender Reveal Party foregår!
Da gjestene ankom, ble de møtt av en fint pyntet bord, med ultralydbilde av babyen i ramme, rosa og lyseblå cupcakes,  popcorn, rød og blå saft  og godterier av mange slag!
På bordet tronet et stor etasjekake laget av bleier!
Jordbær dekket av sjokolade med rosa og blå dekor, kunne de også friste med!
Og gjestene måtte selvsagt gjette hva det blir - gutt eller jente!
Mens disse to var nok mer opptatt med å spise kake enn denne gjetteleken!
Amy hadde laget denne esken, som inneholdt lyseblå eller rosa ballonger, og som på slutten av feste skulle avsløre om det ble jente eller gutt!
Ellers har jeg sett at man også bruker en kake til å avsløre det!
Dekorasjonene som Amy hadde kjøpt, får du hos Party Delights (UK) her!
Nå er det vel på tide å slippe ballongene ut av esken, og avsløre hva Amy og Raul venter?
En liten pike er ventet til høsten, og vi gleder oss med de vordende foreldrene!
Nå gjenstår det å se om Baby Gender Reveal Party også blir vanlig i Norge - hva tror du?

2 kommentarer:

  1. Det var nytt for meg også - så gjennomført tema og så flott da! Jeg har sett de har slike babyshower, men det er vel ikke _helt_ det samme...
    Moro er det og inspirerende med så mange fine ideer ❥
    Ønsker deg fine vårdager Cathrine ❥

    SvarSlett
  2. Åååå så stiligt med slik babyshower:)får håpe noken vil lage slikt til meg men det trur eg ikkje men må være så gøy å bli gjort stas på:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!