onsdag 26. november 2014

Nytt kjøkken 7 - på vei opp!

Vi var utrolig spente på om kjøkkenet vårt ville bli levert som avtalt, ettersom IKEA hadde varslet at det kunne bli forsinkelser.
Stor var derfor lettelsen da bilen sto på tunet mandag morgen, og varene ble levert!
Og i går startet monteringen, som gikk i et tempo man bare kunne drømme om!
To mann var satt på oppgaven, og på 6 timer var kjøkkenet stort sett satt opp!
Nå gjenstår dører, skuffer og en del detaljer. Men innen dagen i dag skal kjøkkenet være på plass!
Og om en ukes tid - når alt er på plass- vil det nok være klart for en skikkelig visning av vårt nye kjøkken!

6 kommentarer:

  1. Så herlig å unngå ventedager nå før jul! Kjøkkenet ditt blir lekkert. Jeg gleder meg med deg og starter med rundvask på mitt eget fra 1994 i dag. Har planer om å julepynte der til helga.
    11 minus ute så det er greit med vasking inne.

    Ha en strålende dag! Jeg har strikkekafe i vente i kveld. Kjekt å ha noe å glede seg til.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Oj, må si det gikk unna, så gøy og flott det kommunal tiden,
    Da får du hele julekosen på nytt kjøkken,
    Gleder meg å se det ferdig,
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig!
    Jeg blir veldig misunnelig. Vårt kjøkken hadde trengt en liten oppgradering det også.

    SvarSlett
  4. tolle bilder, danke und liebe grüße von angie

    SvarSlett
  5. Så spennende og gøy med nytt kjøkken :)
    Blir koselig med julebaksten der inne vil jeg tro ♥

    SvarSlett
  6. Å så flott det kom når det skulle! :)
    Det blir rett og slett lekkert! :)
    Kan tenke meg du gleder deg til å bake og lage mat der til jul! :)

    Her er det vakkert idag :)
    -9 og hvitt av rim :)
    Hvitt har det vært i tre dager nå, og man får litt mer lyst til å vaske og pynte til jul når det ikke spruter ned med regn og det er grått og trist ute..

    Håper du får en fantastisk dag :)
    Go'klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!