mandag 1. desember 2014

Velkommen til Cathrines Julekalender 2014!

Velkommen til årets julekalender! I år er det 6. gang jeg har julekalender på bloggen min, og jeg gleder meg til en fin førjulstid sammen med dere!
Som vanlig blir det mange hyggelig og inspirerende  juleinnlegg frem mot jul! Og 1. juledag vil jeg trekke vinnerne av det store gavedrysset!
Her ser du hva du kan vinne:
https://www.facebook.com/levlandlig 
1 vinner årsabonnement på LevLandlig!
https://www.cappelendamm.no/_faktab%C3%B8ker/hobbyb%C3%B8ker/julefryd-helene-s-lundberg-9788202291006
1 vinner boken Julefryd av Helene S. Lundberg fra Cappelen Damm!
http://www.bunad-magasinet.no/
1 vinner årsabonnement på Magasinet BUNAD!
1 vinner pakke med årets 2 juleidéhefter fra Familien!
1 vinner retro vekt, grytekluter og juleløper fra 1960-tallet fra Cathrines Lille Loppehjørne!
1 vinner et årsabonnement på Vakre Hjem&Interiør!
https://www.cappelendamm.no/_masker-&-interi%C3%B8r-tine-solheim-9788202408329
1 vinner boken Masker&Interiør av Tine Solheim fra Cappelen Damm!
https://www.facebook.com/pages/Familien/208729215821032?fref=ts
1 vinner et 3 måneders abonnement på Familien!

Cathrines Julekalender er åpen frem til. julaften 24. desember, og du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.

Reglene er:
1 lodd = 1 kommentar
2 lodd = 1 kommentar + være/bli følger
3 lodd = 1 kommentar + være/bli følger + linke til Cathrines Julekalender 2014 på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet øverst som du finner her!

Husk å si hvor mange lodd du tar, og legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg.
NB! Fristen for å delta har nå gått ut!

Lykke til, og ha en hyggelig advent!

57 kommentarer:

Martine Engebakken sa...

Jeg vil gjerne delta i denne koselige julekalenderen:) God jul!

Anne-Mari Gabrielsen sa...

Oj, så mange fine premier!
Vil gjerne delta med 2 lodd.
God førjulstid!
Vh.Anne-Mari

Klarafina sa...

Spennede med julekalender. Jeg deltar med tre lodd. Kos deg i adventstida :)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne delta med 1 lodd. Ha en fin førjulstid! Hilsen, Anna

Pia sa...

Hold da helt op en masse lækre præmier. Jeg deltager med 2 lodder.

tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
herframinverdengaer.blogspot.dk

Barwitzki sa...

Veldig hyggelig med julekalenderen,
jeg liker og jeg er gjerne med.
Ha en gledelige og koselige adventstid
med masse lys og latter.
Hilsene hjertelig fra Viola

Sylke sa...

Hei Cathrine, jeg blir gjerne med og tar 2 lodd :)

Ingunn sa...

Ja, dette var litt av et gavedryss! Jeg blir med og tar 3 lodd.

God førjulstid ønskes av Ingunn

amo sin blogg sa...

Her var det jammen mykje spennande å vinne.
Eg tek 3 lodd og kryssar fingrane :)

God adventstid frå Anne-Mari

Liv sa...

Jeg tar ett lodd. Så mange flotte premier! Nå er det bare å krysse fingrene.
Ønsker deg en fin førjulstid.
Hilsen Liv V.
krykkja@hotmail.com

Birthe M. K. Bjørhovde sa...

Sååå mange fine premier, og bare sååå gøy med julekalender. Her blir det tre lodd! Tusen takk! :-)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Her var det mye kjekt! Så flink du er!!!
Jeg har linket både i innlegg og på siden.
Takker ja til 3 lodd :-)

Tvi-tvi til alle

Klem fra Hjørdis

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Tror jeg glemte å trykke publiser:-) Skriver derfor en gang til.

Du så mange flotte premier du har! Flink du er!!

Jeg har linket i både blogginnlegg og øverst på siden.

Lykke til til alle som deltar.

Klem fra Hjørdis

Mira sa...

Flott julekalender.
Fine gaver, og så mange koselige julekort.

Tar gjerne 3 lodd.

(skraper og maler sikkert ein vakker dag;-)

Klem,

Anonym sa...

Hei, jeg deltar med ett lodd.Flott julekalender. Ha en fin førjulstid.Hilsen Vigdis - viva301@hotmail.com

Lisbeth sa...

Så gøy - dette vil jeg gjerne være med på :) To lodd på meg. Ønsker deg en fin førjulstid :)

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Vil gjerne være med :) Da er det to lopp på meg :)

Tantekaramellen sa...

Så fin kalender.
Jeg vil gjerne delta med 2 lodd.
God advent fra ellenkas@online.no

Liv Janne Bell Jonstad sa...

Eg er med - 2 lodd :)

Anonym sa...

God desember! Det var virkelig en flott julekalender med flotte premier! Jeg blir med, med ett lodd! Mvh Lisbethkri69@gmail.com

Lenes blogg sa...

For en flott julekalender. vil gjerne bli med og tar 3 lodd :)

Birgitte sa...

En flott julekalender med så mange flotte gaver! Jeg deltar gjerne med 2 lodd :)

angie sa...

danke für die tollen inspirationen!!! einen schönen abend wünscht angie

Helga Hel sa...

Hello.
I place a banner on my blog. If I'm not mistaken, it turns out that 3 lodd. :)

I et lite Norgesglass sa...

For en koselig julekalender! Jeg prøver gjerne lykken med 2 lodd :)

God tirsdag og adventstid til deg.

Lev Livet Lett Lokki sa...

Makan så lekkert kjøkkenet deres blir - åhhh, nå kan du kose deg ❥
Gleder meg stort til å se når du har lagt detaljhånden på verket :)
Også så stas med denne julekalenderen igjen Cathrine - legger ut det fine bildet med link hos meg og tar 3 lodd ❥

ØNSKER DEG EN NYDELIG DESEMBER,

klem ℂharlotte ❧

Anonym sa...

Hei
Her var det mykje fint å vinne i år og. Tar 1 lodd.kjekt med kalendaren.
Kjøkkenet ser ut til å bli veldig fint. Gratulerer 🎊
Mvh
Mildrid-Annette
ma-indre@online.no

Anonym sa...

Spennende med julekalender.Jeg deltar med ett lodd.Ha en fin førjulstid,hilsen Helene.
(helene-vaga@hotmail.com)

strikkelysten sa...

Så hyggelig! To lodd til meg, og fortsatt god advent!

Bodil sa...

Så flott julekalendar :) Eg blir med, og tar 2 lodd.

Anonym sa...

Alle tiders blog,jeg titter in hver morgen,og fint kjokken du faar,jeg tar 2 lodd og haaper jeg vinner.God jul og godt nyttar fra Mary Ann fra norway2@hvc.rr.com

Valnesfjord Hobby og Husflidslaug sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gry Karlsen sa...

Hei Cathrine!
Jeg ønsker deg en fin adventstid!
Jeg tar to lodd i din flotte adventskalender.
Klem fra Gry :)

maska sa...

Her var det en fin julekalender.
Jeg tar gjerne 2 lodd.
Ha en fin førjulstid med nytt kjøkken.

Gudrun sa...

Vilken fantastisk julkalender! Följer dig varje dag.
Trevlig advent!
2 lotter till mig.
Hälsningar Gudrun

injosa sa...

Tar tre lodd og håper på lykke.

Edny sine puslerier sa...

Jeg vil veldig gjerne prøve lykken! 3 lodd på meg;)

Mandelhjärta sa...

Så koselig kalender og mange fine premier! :) Jeg deltar gjerne med 3 lodd. Ha en riktig koselig førjulstid!

Mellom Bokstablene sa...

Jeg vil selvfølgelig være med! Fin kalender :)
2 lodd!

Helen sa...

Jeg hiver meg på :)

2 lodd tusen takk - kommentar, følger.

God førjulstid !

Hilsen Helen

KKvinneblogger sa...

Ja, klart jeg vil være med på utlodningen din!
Jeg vil gjerne ha 2 lodd :)

Ingvild sa...

Så mange fine premier! Jeg vil gjerne delta :) 1 lodd. mail: ingvild@lyngar.no

wenche jensen sa...

Flotte premier. Takk for at du gjør adventstida enda koseligere :-) Deltar med 3 lodd. Ha ei fin førjulstid.

Gyngestol og kaffigrut sa...

Alltid koselig å følge julekalenderen din!
Skal kose meg med kaffe og kanskje en smaksprøve på julekjeksen nå, sammen med de tidligere innleggene dine. Gleder meg til fortsettelsen.

Og prøver lykken med tre lodd.

Ha en koselig førjulstid!

Lisbet sa...

Da har jeg blitt ny følger og blir spennende å følge bloggen din fremmover.

Tar likegodt 3 lodd jeg :-)
Ønsker deg en flott adventstid .

RoseSommer sa...

Jeg vil gjerne ha 3 lodd. Så mange fine premier!!

rule sa...

Så koselig å besøke kalenderen din i år igjen!!! Du sprer god gammeldags julestemning!!! Ha ei fortsatt flott adventstid!! Hilsen Ruth

rule sa...

Glemte å skrive det , men prøver lykken med 3 lodd:)

Linda sa...

Så utrolig koselig og snilt av deg:)Jeg blir gjerne med, tar 3 lodd♥
Adventsklem♥

Hanne sa...

Så fin blogg du har. Og veldig fin giveaway, jeg tar 3 lodd hos deg. Følger deg veldig gjerne videre :-)
Ønsker deg en fin adventstid.

Tantekaramellen sa...

Så flott. Jeg deltar med to lodd.

Marit Johanne sa...

Jeg har visst glemt å legge inn kommentar, men så klart jeg vil være med på kalenderlotteriet ditt! Følger - link og kommentar = 3 lodd.
Takk for koselig julekalender og lotteri.

quiltcat sa...

so eine wunderschöne küche, ganz toll. auch der adventkalender so gross und so viele gewinne. da bin ich gerne auch dabei und vielleicht hab ich auch mal etwas glück.
noch eine schöne adventzeit, schaue immer gerne ihre blogeinträge
lg elfriede

Anonym sa...

Tar ett lodd, jeg :)
God tirsdag!
Hilsen gro.bertelsen@gmail.com

Finnskoghuldra sa...

For en flott julekalender! :)
Og den har gått meg hus forbi... Nå har jeg ikke vært noe særlig på nett i desember, så det er nok derfor ;)

Klart jeg vil være med! :)
For ett ras med flotte premier :)
Jeg tar full pott med tre lodd :)

Two sa...

Tar ett lodd hos deg, ønsker deg God Jul!

Oline sa...

Vil gjerne bli med på spenninga! Er følger så eg tek to lodd!