tirsdag 15. desember 2009

Cathrines Julekalender - 15.12!

Ja, dette går med stormskritt mot jul, og man forstår nesten ikke hvor dagene blir av! I dag blir det endelig overlevering av festdrakten til barnebarnet mitt (med kjøpe-skjorte), og jeg er veldig spent på hva hun og mammaen hennes vil synes om den!
Jeg kaller den for "Rosedrakt" - dere skal få en smugtitt senere! Her er hun i Vossebunaden jeg sydde da hun var 1 1/2 år - ikke noen liten jobb det heller! Men tilbake til julekalenderen: Her er luke nr. 15. For regler og og premier se her!
Klikk på luken, og finn ut hva som skjuler seg i julekalenderen min i dag! En liten ledetråd: Noe for barna!

Husk å legge igjen 1 kommentar (2 separate kommentarer hvis du linker til julekalenderen min på bloggen din), så er du med i trekningen på selveste julaften! Ha en kjempefin dag alle sammen, og pass på å nyte førjulstiden!


32 kommentarer:

  1. God morgen! Da var jeg den første som la igjenn kommentarer i dag:o) Ja,ja slik er det når en har en morgenfugl av en sønn:o)

    SvarSlett
  2. God morgen!
    Det er så mykje flott å finne på Hendes Verden, ei skikkelig inspirasjonskilde! Søte nissar bak dagens luke :o)

    SvarSlett
  3. Tenk bare 9 dager igjen til selveste julaften ;))
    Her er det kommet et tynt lag med snø,jul jul jul...
    klem fra meg

    SvarSlett
  4. Kjempe koselig innlegg,du hadde i dag under luke nr 15 ;))
    Men nå må jeg komme meg på jobb;)
    klem fra meg

    SvarSlett
  5. Fine papirdukker. Ha en god dag. :)

    SvarSlett
  6. Tenk å få en bunad som bestemor har laget!!!! Håper at jeg også kan bli en slik kreativ bestemor...når den tid kommer..!!
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  7. "Papirdukkene" vekker gode barndomsminner:-)

    SvarSlett
  8. hei på deg.
    koselig luke idag.
    husker disse papirdukene som lita.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. hihih..
    hei vennen.
    tusen takk fr hilsen hos meg,blir sååå glad da ..
    så flink du er å lage disse bunader,myye jobb ja,
    tenk å få noe sånt,du er god å snill..
    ønsker deg en god dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Så flink du er som lager bunad til barnebarnet. De må da bli glad mor og barn over en slik vakker gave.

    Ønsker deg en herlig dag.
    klemmmmm

    SvarSlett
  11. Skjønne papirdukker, de skal jeg printe ut til min datter:-)

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg - setter stor pris på det!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  12. Hei på deg, så koselig med disse papirdukkene;)

    SvarSlett
  13. Ha en fin dag videre og klem fra meg;)

    SvarSlett
  14. Den bunaden her var iallefall fin, og dne nye er sikkert helt knall den og, de blir nok glad. Så gøy å kunne gjøre det selv...
    Klem

    SvarSlett
  15. Takk! Og Nyt førjulsia sjøl, du.
    Miraklem.

    SvarSlett
  16. Her var det som vanlig mye fint.....
    Ha en suuuuper dag.
    Klem :O)

    SvarSlett
  17. Papirdukker er koselig og gammeldags. Spennende når du skal overrekke bunaden. Tenker du er glad for at du ble ferdig i tide.

    SvarSlett
  18. Ha en fin dag - jeg linker :)

    SvarSlett
  19. God formiddag!
    Papirdukker er et kjært minne fra barndommen min.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  20. Begynner å bli en god vane å stikke innom deg:)

    SvarSlett
  21. Søte påkledningsdukker :-)

    SvarSlett
  22. Tenk bare 11 dager igjen til jul.

    SvarSlett
  23. Så fine papirdukker du har funnet :)

    SvarSlett
  24. Da ungene var små, hadde vi en del slike papirdukker. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  25. Så koselig! Jeg fikk veldig assosiasjoner til hytteturer og regnværsdager på -60 tallet. Da var papirdukker en stor glede og tidtrøyte.
    Jeg var forresten den heldigste - jeg hadde selveste kronprinsesse Sonja som papirdukke. Klippet ut fra et ukeblad, tror jeg.

    SvarSlett
  26. God kveld. Måtte inn og se igjen.
    Marit S

    SvarSlett
  27. God aften!
    Tusen takk for link til flotte papirdukker, jeg har lagret dem.

    SvarSlett
  28. Hei igjen!
    Kjempe flott bunad, natta :0)

    ps.. hyggelig med adventskalender..

    SvarSlett
  29. Nydelige papirdukker!

    Kari :-)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!