torsdag 29. januar 2015

Finn 1 feil!

Det er en stund siden jeg hadde flere kjøkken-inspirasjons innlegg, da vi pusset opp kjøkkenet.
Og noen av dere husker kanskje at jeg hadde en liten avstemning?
Nå går jo ikke alt slik man har planlagte det. Og man må alltid justere ønsker og behov underveis i et slikt stort prosjekt.
Uten at det dermed er sagt at det blir noen dårligere løsning av den grunn!
Og nå lurer jeg selvsagt på om dere ser hva det er? Tampen brenner!
Kan dere finne 1 feil ved det nye kjøkkenet vårt? Svaret kommer i neste innlegg!

5 kommentarer:

  1. Farmorkroken är borta och den saknar jag i alla fall, för den var så hemtrevlig.
    Önskar Er en trevlig helg! :)

    SvarSlett
  2. Vanskelig å se noen feil på et så fint kjøkken. Herlig spør du meg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Hadde ikkje du veldig lyst på eit Smeg kjøleskåp????? Eller hugsar eg heilt feil. Men du har fått eit nydelig kjøkken ☺ utan Smeg kjøleskåp.
    Mvh
    Mildrid-Annette

    SvarSlett
  4. Har noe med dør på kjøleskap og kjøkken å gjøre. Eller?

    SvarSlett
  5. Tror det har noe med kjøleskapet å gjøre. Ble kanskje ikke den sorten du ønsket?
    En god helg til deg.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!