lørdag 31. januar 2015

Finn 1 feil! Løsningen!

I forrige innlegg hadde jeg en gjette konkurranse, hvor dere skulle finne 1 feil ved det nye kjøkkenet vårt!
Og noen av dere hadde gjettet riktig! Vi har feil kjøleskap!
For det var nemlig mening at vi skulle kjøpe oss et SMEG kombiskap - se her! Her fra avstemningen om fargevalg!
Og det hadde nok blitt lyseblått, ja, som dette!
Men når det nærmet seg bestillingen, ble det tatt en ny vurdering av om det var et SMEG kombiskap vi ville ha eller ei.
Og til slutt seiret vel fornuften! For som Bygårdsmannen sa:
- Man trenger da ikke betale 20.000,- for å få seg en kald øl!
Og det har han jo helt rett i! Så valget falt på et vanlig hvitt, 201 cm høyt Miele kombiskap.
Og, det ble kanskje best med et nøytralt, hvitt kjøleskap? Det stikker seg i hvert fall mye mindre ut.
Men fordi kjøleskapet ble plassert her, måtte farmor-kroken dessverre vike, ellers hadde utgangen til vaskerommet blitt for trang.
Men jeg synes den nye hyllen på veggen er en fin erstatning! 
Den rommer mange av tingene jeg er mest glad i, som farmors gamle kjøkkenvekt, og en krakk som sto på hennes kjøkken!
Senere skal dere få se før- og etter bilder av kjøkkenet vårt, for det er det flere som har ønsket seg!
Med ønske om en flott helg!

1 kommentar:

  1. Det ble fint. Gorenje har også retro kjøleskap som er fine...Mye billigere.I Sverige enda rimeligere;-)
    GOD HELG..

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!