fredag 7. august 2015

Sommer stemning!

Det ble ikke noen varm sommer i år, det kan vi nå konstatere!
Men vi har opplevd noen fine stunder likevel, på vår nymalte terrasse, i våre nye kurvmøbler, med litt rødt i glasset!
Det stripete i strikkekurven min skal bli et nytt kjøkkenhåndkle,
som skal matche kjøkkenkluten, som jeg bl.a. skrev om her!
Flere av rosene våre har blomstret ekstra mye i sommer, og her ser du den historiske rosen Aimable Amie!
Den gule rosen har også fått mange blomster!
Og ripsene begynner så smått og modnes!
På forsommeren laget jeg en kake med fjorårets rips og årets rabarbra, og snart blir det nok flere slike til kveldskaffen!
Med ønske om
en god helg!

1 kommentar:

  1. Denne sommeren har vel lært hele landet å løpe ut og nyte solen når den titter fram, slik vi må gjøre her i Bergen :)
    Jeg har hatt en lang bloggpause i sommer, liker å være frakoblet i ferien. Men nå er jeg tilbake på bloggen :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!