torsdag 20. september 2018

Cathrines gjenbruks favoritter: Låven antikk og auksjon i Porsgrunn!

På vår sørlandstur i sommer, var vi innom Porsgrunds Porselænsfabrik, som jeg skrev om her.
Og i en del av de gamle industrilokalene, holder Låven antikk og auksjon til.
Butikken har også inngang fra porselensfabrikken, og jeg måtte selvsagt ta en tur innom!
Vareutvalget var preget av at de var naboer til Porgrund Porselænsfabrik. 
Så leter du etter deler til et PP servise, 
kan du være heldig å finne det her!
Dette er en gammel brødrister fra 1930!
Her kunne jeg gått rundt i timesvis! 
Gammelt stråmønster servise fra PP var det rikelig av.
Og sølvbestikk,
og kobber!
Du kan følge Låven antikk og auksjon på Facebook her.

1 kommentar:

  1. Her er det nok best jeg holder meg langt unna! Tror nok jeg hadde kjøpt noe gammelt sølvtøy om så bare en syltetøyskje. Synes det er så fint, og det er bare bra om det vises at det er brukt. Som om jeg ikke har nok fra før!

    Ja, ja. Ha en fin høstdag!

    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!