mandag 21. april 2014

Marius babydressen - snart for varm!

Det var fint at vi hadde en litt kald dag, når lille Lykke skulle komme på påskebesøk sammen med sine foreldre!
Så kunne hun ha på seg baby Mariusdressen, som jeg strikket til henne, kanskje for aller siste gang!
Det er så hyggelig å se den i bruk, på en liten, rund babykropp!
Jeg strikket den i str. 3-6 måneder, og hun har brukt den fra hun var rundt 2 måneder.
Du kan lese alt om baby Mariusdressen her!
Nå har Lykke blitt 1/2 år, og dressen og luen synger nok på siste verset!
Så da passer det jo bra at det nå går mot sommer, så hun ikke trenger det lenger!
Men da må det kanskje et nytt Marius antrekk til, når vi går mot en ny høst og vinter?
Jeg får skrive det opp på listen min over nye strikkeprosjekter!

4 kommentarer:

  1. Så nydelig dress:)godt når dei får brukt den men alltid litt dumt når dei veks ut av den..men kjekkt å strikka ny og då!
    Håper du har hatt ei fin påske:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så koselig at du får se strikkeplaggene dine i bruk. Nydelige farger ......

    SvarSlett
  3. Herlig har du strikkt Mariusbabydress. Og riktig fin du kan se med baby :-)Jeg strikte påske ikke - vi var hele tid ute - så deilig var været.
    Og nå jeg vil kose meg med familien,
    tusen takk Cathrine.
    Ha en fin uke.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  4. Det er fint når strikkeplaggene brukes!! Og nesten synd at slike flotte plagg blir for små! ;-)
    Jeg skal i gang med å strikke en marius babydress snart...den skal bli til en kommende bestemor-gutt! :-)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!