fredag 27. november 2015

Sjarmerende adventsstaker med gjenbruk!

Til søndag er det 1. advent, og da gjelder det å ha adventsstjerner og adventsstaker på plass! Og her får du noen fine ideer til hvordan du kan lage en adventsstake av det du måtte ha i huset! 
Som den øverst laget av 4 gamle mandelkverner, eller denne laget av 4 enkle kopper, fylt med mose og sukkertøy! Se her og her.
En tregren kan også bli en enkel og fin adventsstake! Se fremgangsmåten her.
Og noen gamle flasker kan fylles med litt grønt, og pyntes med farget hyssing. Se her.
Denne, laget av en gammel kakeboks, falt jeg veldig for! Se her.
Og en annen variant av å bruke gamle flasker, er denne med granbar. Se her.
Et sinkfat med mose, rød sopp og hvite kubbelys, blir en fin adventsstake!
Min egen adventsstake har jeg laget av en gammel randform av Madam Blå emalje! Se her.

Med ønske om en fin 1. advent!

2 kommentarer:

  1. Mange fine forslag til adventstake. Min stemme går nok til den røde kakeboksen :)

    SvarSlett
  2. Koselig... så herlige adventsstaker du viser.
    Jeg hadde en herlig dag med venninne, vi har pusler og snakker, en veldig god dag.
    Ønsker deg en riktig gode adventstid kjære Cathrine.
    Stor klem fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!