søndag 26. februar 2017

Vant du min 8-års jubileums Give Away?

Da kan jeg avsløre at jeg har foretatt trekningen av min 8-års jubileums Give Away!
Og nå gleder jeg meg til å avsløre hvilke 4 som Mr. Random trakk opp av det magiske melkespannet sitt!
Han hjalp meg med trekningen etter at han har vært på morgenruten sin og levert melk. I dag måtte han ta skiene fatt!
Og da kan jeg avsløre hvem som vant:
* 1 årsabonnement på Lev Landlig ble vunnet av Liv V.
* 1 årsabonnement på Vakre Hjem og Interiør ble vunnet av Marit Johanne med bloggen Marits hobbyblogg
* Kofter 2017 fra Familien ble vunnet av Merethe 
* Familiens store strikkebok ble vunnet av Mira med bloggen Miras Hjørne
Gratulerer så mye til alle 4! Kontakte meg her, så sørger jeg for at dere får premien!
Dagens trøstepremie er oppskriften på Kjempe-Monolittkake, som er min favorittsjokolade!

4 kommentarer:

  1. Gratulere til vinnarane !
    Sist du hadde give away var eg heldig å vann 1 årsabbonnemen
    på Lev landlig.

    Takk for det.
    God søndag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Jeg har stadig vinnerlykke her! Så gøy. Har sendt deg mail.
    Tusen takk! Marit Johanne

    SvarSlett
  3. Gratulere vinneren.
    Så fin link til deilig kake du viser Cathrine. Jeg prøve :-))
    Ha riktig god uke. Våren nærmer seg - i dag får vi 10 grader.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  4. Tusen takk, flaks igjen .
    Det blir spennende å se boka, mulig eg må ut å kjøpe garn da ;-).
    Klem fra meg.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!