fredag 18. august 2017

Hekle selv til baby: Vimpler, vognpynt og kosedyr!

Det finnes mange gratis hekleoppskrifter til babypynt- og leker, og her har jeg forsøkt å samle noen av dem! Barnevognen på bildet finner du her.
Og denne morsomme og fargerike uroen her.
Denne vimpelrekken blir fin pynt på barnerommet! Se her. En fin grunnoppskrift  på vimpler finner du her.
Heklet vognpynt med elefanten Oliver og søte hjerter finner du hos Bentes lille verden her!
Elefantranglen er også skjønn! Den får du oppskriften til hos Trollungen her.
Vognpynt med ugler er herlig! Se oppskriften her.
DROPS har mange oppskrifter på forskjellige heklede kosedyr. Se her.
Denne rosa koseelefanten finner du oppskrift til her.
Og disse morsomme giraffranglene hos Mig og Maya her,
mens denne søte kosekluten fant jeg her!
En variasjon av vimplene over er disse - se her!
For ikke å glemme denne søte uroen for en liten prins eller prinsesse! Se oppskrift her.
Og til slutt denne søte ranglen! Se her.
Hekleforkortelser engelsk-norsk finner du her, og her hekleforkortelser på flere språk.

3 kommentarer:

  1. Søt hekle drømmer - herlig.
    Solen latter... jeg tar en tur...
    så fint ute. Klem fra Viola
    God fredag og deilig helgen.

    SvarSlett
  2. Så mye søtt! :) Får se om høsten gir meg anledning til å kaste meg ut i noen, for meg, veldig utfordrende prosjekter.
    I morgen reiser jeg nemlig til Oslo for å besøke mitt nyeste barnebarn og det eneste jeg har med til henne av egenproduserte ting er et strikket teppe.

    SvarSlett
  3. Her har du jammen meg samlet mye flott! Så kjekt med sånne skjønne småprosjekter. Til å bli i godt humør av :)
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!