fredag 23. februar 2018

Vinn Småstrikk fra Familien!

Nå synes jeg det passer med en liten Give Away! Og er du heldig, kan du vinne et flunkende nytt eksemplar av Familien nye hefte Småstrikk!
I Småstrikk finner du 123 sider med 92 oppskrifter til luer, votter og skjerf til liten og stor, OL-strikk, tøfler, sjal, Mariusvotter, grytekluter, håndklær, kluter og mye mer! 
Som dette fine strikkesettet,
og Snøkrystallvotter til liten og stor!
Og i disse OL-tider må en OL-lue, pannebånd, hals, votter, sokker eller vanter være tingen!
Småstrikk er kosestrikk innimellom de store håndarbeidsprosjektene! 
Jeg har fått 3 stk. Småstrikk å gi bort, og du deltar i Give Awayen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget. Hvis du ikke har egen blogg, så husk å legge igjen e-post adr. din.

Trekningen foretas 3. mars. 

14 kommentarer:

  1. Jeg er gjerne med :-)
    Jeg tok en tur til nord... solen og snø,
    så deilig. Spesielt hjemme, vi hadde
    ingen snø så langt. God helg.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  2. Så flott !
    Det kan eg virkeleg tenke meg å vere med på.
    Eg har strikk på gong heile tida, og det er nesten alltid småstrikk så dette heftet hadde vore toppers å vinne !

    God helg til deg :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Alltid trivelig med et sånt blad. Slenger meg med jeg også.
    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg melder meg på igjen, alltid trivelig med give away! God helg!

    SvarSlett
  5. Prøver vinnerlykken, kjekt med småstrikk:)
    Kristine

    (kristine_fl@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Ja takk, jeg vil gjerne delta i
    Give Awayen. Det hadde vært fint å vinne strikkeheftet til moren min!
    Vh.Anne-Mari
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne vare med paa dette,hadde vart saa morro og vinne.Hilsen MaryAnn fra norway2@hvc.rr.com

    SvarSlett
  8. God søndag. Nå snør det hos meg, å middagen godgjør seg i ovnen. Prøver noe nytt i dag. Peder koteletter fra Krossvold gård. Tror eg tar poteter til i stede for ris.
    Eg vil gjerne være med i trekningen din.
    Ha ein fin søndag, Klem fra meg.

    SvarSlett
  9. Hei!
    Jeg melder meg på med en gang. Spennende å se om jeg blir en av de heldige denne gangen.
    Her snør det jevnt og trutt i dag, men det blir ikke så mye av det.

    Fortsatt god søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  10. Som ivrig strikker blir jeg selvsagt med på denne flottet give awayen din :-) Krysser fingrene og håper det kommer ett i mon postkasse!

    SvarSlett
  11. Vill också gärna delta i utlottningen. Hälsningar från Finland. (annilonn@hotmail.com)

    SvarSlett
  12. Jeg blir gjerne med i din giveaway ;) Hadde vært moro å vinne bladet!

    Klem Sylke

    SvarSlett
  13. Så klart jeg vil være med i trekningen din ! Så flott skjorte du holder på med. Det er moro med bunad, men tidkrevende er det :o)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!