torsdag 22. mars 2018

Påskekort DIY!

http://www.prima.co.uk/craft/easy-craft-ideas/how-to/a23246/easter-bunny-card-to-make/
Det er ikke så mange som sender påskekort lenger, men det er veldig hyggelig å motta et! Link.
Min mormor var flink til å sende kort, også påskekort. Og jeg har minner om at jeg fikk et blomsterkort til å folde ut da jeg fylte 7 år!
Det er ikke for sent å lage påskekort selv, og sende en varm påskehilsen! Link.
Disse i pastell finner du hos A Place in My Dreams.
Og med enkle kaniner som mal, kan du klippe ut disse, og sette på en knapp som søt hale! 
Knapper er det også brukt på dette påskeegget! Se begge kort hos Rose Clearfield.
Gule påskekyllinger blir enkelt og fint! Link.
Denne kan lastes ned og printes ut. Link
Det samme kan denne og mange flere.
Disse er fra Martha Stewart.
Og med farget kartong og hvite klistremerker lager du disse kortene!
Påskekort med gressende kyllinger kan du også lage selv! Link.

1 kommentar:

  1. Så mange vakre. Veldig fint. Jeg liker
    den gule påskekylling med wobbly føtter...
    kanskje jeg skal gjøre det :-)) takk,
    kjære Cathrin for vakre påske inspirasjoner. En uke og påske er her.
    God helg. Klem fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!