søndag 15. juli 2018

DIY: Marimekko hagebenk- og blomster krukker du kan lage selv!

Jeg falt så veldig for denne friske hagebenken med Marimekko-mønster!
Den er laget av en gammel hagebenk, som er pusset og grunnet, før Marimekko-mønsteret er påført med decoupage teknikk.
Til slutt er benken lakket med flere strøk lakk beregnet på utebruk.
Du finner fremgangsmåten og skritt-for-skritt bekrivelse hos Pillar Box Blue.
Disse fine Marimekko blomsterkrukkene vil også friske opp i hagen!
De er laget av tomme hermetikkbokser og decopage teknikk. Se hos Pillar Blue Box her.
Her er et gammelt syltetøyglass malt hvitt og dekorert med Marimekko-mønster. Foto Pinterest.
Servietter med Marimekko-mønster får du kjøpt blant annet her.


2 kommentarer:

  1. Marimekkomønsteret har eg alltid likt og dette
    falt heilt i smak.
    Kreativt og flott både benk og bokser.

    God søndag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Herlig - kjære Cathrine.
    Så fint du har laget.
    Masse farger du har i bruk... jeg liker :-))
    Deilig fargerik bokser og glass...
    og bank og sko var fantastisk.
    SommerKLEM fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!