søndag 5. september 2010

Siste rest av sommer!

Det går unektelig mot slutten for blomstene i hagen, og i går plukket jeg siste rest sammen med lille Hermine! Hun var på besøk i anledning planleggingsdag i barnehagen, og loppehelg i storesøsters korps (så foreldrene var en smule opptatte), og da fikk vi tid til både en skogstur,
teaterbesøk, pannekakelaging m.m.!
Og så passet det perfekt at vi kunne plukket siste rest av roser, maguritter, georginer og en og annen ridderspore, slik at hun kunne få med seg hjem en stooor bukett til storesøster, som hadde bursdag, og en liten bukett til selv selv!
Her er de plassert i hver sin vase i påvente av overlevering, og under står Hermine klar og bare venter på at vi kan reise på fetter & kusine-treff og gå i teater! På programmet sto Dyrene i Hakkebakkeskogen!
Ellers har jeg begynt nedtellingen til London-turen i slutten av oktober, og gleder meg enormt! Forstår at mange av dere er misunnerlige, og gjerne skulle vært i mine sko! Men, dere skal få utførlig rapport da, når den tid kommer!
Nå venter besøk på storesøsters loppemarked, og det skal bli spennende å se om vi gjør noen funn der! God kakedisk vet jeg at de har, så der skal vi også innom!
Ønsker dere en flott søndag, og håper det er fint høstvær akkurat der du er!

Klem Cathrine

5 kommentarer:

  1. Så fint at dere plukket blomster sammen, det ble noen flotte buketter!

    Ha en fin søndag, og så håper jeg at vi sees snart :) Klem, Sylke

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder med nydelige farger og blomster...og en søt og forventningsfull prinsesse:)
    Godt å gå å glede seg til tur, jeg skal med mine døtre til Køenhavn i slutten av måneden, skal bli så koselig;)
    Nyt søndagen og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Herlig med slike stunder sammen. Heldige deg. :o)
    Her hos meg er det nå rimelig tomt for blomster ute. På tide å fylle noe nytt i krukker og kurver. :o)

    Ser at du har lagt deg til som følger hos meg. Så hyggelig! Så fant jeg også deg og din flotte blogg!

    Ønsker deg en ny flott uke!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Vakre blomster i mugger!
    De pynter fint opp!
    Tenker du har hatt en super
    dag sammen med søte Hermine!
    Ønsker deg ei fin uke!
    Klem : )

    SvarSlett
  5. The flowers are beautiful and sweet little Hermione is adorable too!
    Have a wonderful week :-)
    Blessings,
    Marcia

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!