fredag 14. februar 2014

Vinn boken Hønsestrikk til folket!

Har du lyst til å lære HØNSESTRIKK som jeg skrev om her?  Nå kan du vinne boken HØNSESTRIKK til folket fra Cappelen Damm her hos meg!
Boken er skrevet av Cecilie Kaurin og Linn Bryhn Jacobsen, som er inspirert av 1970-tallets fri-strikking, og har videreført dette til kreativ strikking!
HØNSESTRIKK til folket inneholder mange fine oppskrifter til både barn, voksne, hus og hjem, og over 200 mønsterborder, og mange fine oppskrifter!
Med HØNSESTRIKKING bruker du strikkepinnene som fargeblyanter, og lærer at alt går an! Du kan bla i HØNSESTRIKK til folket  her!
Du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar, og reglene er:
 
1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke på egen blogg. Bruk bildet øverst som du finner her!

+ 1 ekstra lodd for å like Cappelen Damm på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar, og legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. Trekningen foretas 1. mars! Lykke til!
 

38 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med på trekningen med et lodd.
    Hønsestrikk var en spennende og kreativ måte å strikke på.
    Hilsen
    Krykkja@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Hei! Denne boken ser morsom ut:) Jeg blir med og tar to lodd:)

    SvarSlett
  3. her var det mange fine mønstre. jeg blir med og ønsker 2 lodd. klem ;-)

    SvarSlett
  4. Husker eg lerte å strikke mønster med hønsestrikk , har ein genser med mange farger, katter, hjerter og mye rart på. Den er dessverre alt for liten nå, og guttene mine har vokst forbi den, ikkje guttegenser uansett kanskje.

    Ha ein fin Valentin dag.

    (tar gjerne 2 lodd om eg får, skriver det i parentes, siden eg har fått så mye fra deg før).

    Klem,

    SvarSlett
  5. Ja tak jeg vil MEGET gerne vinde den bog, - så 2 lodder til mig.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  6. Så fin bok - jeg husker godt de genserne der, men var ikke kjent med navnet før du skrev om det - klart jeg er med!
    4 lodd på meg ❥
    (Kjempevakkert forkle du broderte til din mamma - helt nydelig)
    Finfin helg Cathrine ❥

    SvarSlett
  7. Så fin bok - jeg husker godt de genserne der, men var ikke kjent med navnet før du skrev om det - klart jeg er med!
    4 lodd på meg ❥
    (Kjempevakkert forkle du broderte til din mamma - helt nydelig)
    Finfin helg Cathrine ❥

    SvarSlett
  8. Fin giveaway! Jeg deltar med 3 lodd:)

    SvarSlett
  9. Jeg blir gjerne med og håper på vinnerlykke :) Tar 2 lodd for kommentar og følger!

    SvarSlett
  10. Så flott premie! Jeg vil gjerne være med på trekning av den. 3 lodd på meg. Tusen takk!

    SvarSlett
  11. Denne boka ser spennende ut.Jeg deltar med ett lodd.Ønsker deg ei fin helg,hilsen Vigdis.
    viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjerne være med :) 1 lodd.
    Karen

    SvarSlett
  13. Blir gjerne med og tar tre lodd ;)

    SvarSlett
  14. Eitt lodd på meg. Flott konkurranse, har ønska meg denne boka :)

    SvarSlett
  15. Spennende bok! Jeg tar tre lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  16. Herlig boken! Jeg er veldig gjerne med. Jeg håper, kanksje være heldig.
    Hjertelige hilsen fra Viola og ha en riktig fin helg.

    SvarSlett
  17. Prøver meg med 3 lodd og håper på lykken.

    SvarSlett
  18. Så gøy,,,,den boka vil jeg gjerne vinne.
    Jeg tar 2 lodd.

    SvarSlett
  19. Heisann, er nettopp blitt følger og vil gjerne være med og tar 2 lodd :)

    Mvh Trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg vil også prøve lykken og tar 3 lodd.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  21. Hei
    Ditta såg spennande ut!!
    Flott blogg
    Tar eit Lodd

    mvh Mildrid-Annette
    ma-indre@online.no

    SvarSlett
  22. 6 lodd til meg takk. Om du ikke ser linken til giveawayen med det samme på min blogg er det fordi jeg har laget en egen side for ulike giveaways. Se øvert i menyen eller på en banner til siden hvor det står giveaway.

    Da er det bare å krysse fingrene her.

    SvarSlett
  23. Slenger meg med jeg også da. Tar 2 lodder.
    Klem

    SvarSlett
  24. Tar 2 lodd og prøver lykken, flott premie og fin blogg :) Hilsen Beth

    SvarSlett
  25. Kaster meg med på denne jeg, 3 lodd på meg :-)

    Stine

    SvarSlett
  26. 3 lodd ;o)
    Akkurat sett reklame for boka, spennende!

    SvarSlett
  27. Jeg slenger meg med:-) Tre lodd til meg (kommentar, følger, følger Cappelen Damm på facebook).

    SvarSlett
  28. Kanskje det var en mulighet for å få fart på pinnene i heimen! Tusen takk for to lodd :)

    SvarSlett
  29. Koselig! Jeg blir gjerne med, og jeg linker til deg!
    2 lodd.

    SvarSlett
  30. Takker for besøket i bloggen min :)
    Her har jeg aldri vært innom. For en koselig blogg!
    Jeg tar et lodd, og håper jeg er heldig, for dette var en flott strikkebok. Jeg liker jo både farger og mønster.

    SvarSlett
  31. For en flott gi bort, kunne veldig gjerne tenkt meg å vunne den, så tar 2 lodd 😃

    SvarSlett
  32. Visst vill jag vara med och tar två lotter.
    bittan4@gmail.com

    SvarSlett
  33. Jag är med i utlottningen med tre lotter. En fin bok!

    SvarSlett
  34. Ønsker meg denne, ja. 3 lodd her. Fin blogg som jeg gjerne følger videre. :)

    SvarSlett
  35. Hei, så flott blogg du har. Jeg ønsker veldig gjerne å vinne HØNSESTRIKK til folket og melder interesse med 3 lodd :)
    Vh Lisbet K

    SvarSlett
  36. Denne boka ser veldig fristende ut! Full innsats og 4 lodd til meg;)

    SvarSlett
  37. Hei igjen, jeg liker Cappelen Damm på Facebook og melder om + 1 lodd i tillegg til de 3 jeg meldte om den 26.02. Denne boken vil jeg så gjerne vinne så jeg gir alt :-). Har tittet endel rundt på bloggen din, og liker den veldig godt!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!