lørdag 3. desember 2016

Lag populære granbar nisser- og bukker!

Jeg har falt helt for de populære nissene laget av granbar og mose!
De samles ofte i store mengder på julemarkeder,
og av og til finner du en granbukk eller to også!
Litt granbar i en islykt og røde epler er også godt selskap for julebukken i hagen!
Nissene av granbar og mose ser du hvordan du lager her!
Her har to smånisser av granbar fått røde strikkeluer på!
Mens her har en samling smånisser tatt seg en hvil i en gammel trekasse!
Enkelte gartnerier selger granbarnisser, men de er som sagt ikke vanskelige å lage selv!
Her mangler det vel noe? (Svar: Grøtfatet!)
Hvordan du lager en julebukk kan du se her!

6 kommentarer:

  1. Underbara bockar och smånissar ♥

    SvarSlett
  2. For noen gode ideer! Granbarnisser på trappa hadde vært tingen, men de må bare ikke blåse bort. Går i tenkeboksen.....

    Klem

    SvarSlett
  3. Disse var jo skikkelig morsomme, og med materialer som ikke koster så mye :)

    SvarSlett
  4. Super fin juledekorasjoner. Jeg elsker nissene av granbar og mose. Jeg hadde laget krans av granbar... adventskrans med fire lys... glede hvert år. Ha god uke Cathrine.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Så mange fine granbar/mose-figurer! Stas med steg for steg beskrivelse også... ❥
    Ønsker deg fine adventsdager, Cathrine :)

    ~ Charlotte

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!