mandag 24. mars 2014

Vinn Familiens Håndarbeid!

Nå kan du vinne vårens inspirerende Familiens Håndarbeid-magasin her hos meg!
Her finner du 124 sider med håndarbeid innenfor strikk, hekling, søm og broderi!
Som dette søte babysettet i vårlige og fine farger!
Eller hva med stilsikker strikk, med 4 fargerike modeller fra designer Tine Solheim?
Flere sider med Hønsestrikk og retro strikkeoppskrifter får du også!
Jeg har fått 3 stk. Familiens Håndarbeide å dele ut, og du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget! Reglene er:
 
1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke på egen blogg. Bruk bildet øverst som du finner her!
+ 1 ekstra lodd for å like Familien på Facebook her!

Husk å si hvor mange lodd du tar, og legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. Trekningen foretas 3. april! Lykke til!

36 kommentarer:

  1. Jeg snupper 2 store vinder-lodder :)
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  2. Ett lodd på meg! Koselig med blad:)

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint.
    Tar tre lodd og krysser fingrene jeg:)

    Klem Hanne Siri

    SvarSlett
  4. eg prøvar meg med eit lodd.
    flott blogg.
    so kjekt at du fekk tak i det krokusfatet. nydelig. har ikkje sett det mønsteret før hjå deg


    mvh
    Mildrid-Annette
    ma-indre@online.no

    SvarSlett
  5. Jeg prøver med to lodd!
    Hilsen, Annemarije

    SvarSlett
  6. Det blir full pott på meg, 4 lodd.
    liker på facbook, følger, linker og kommentar :)
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  7. Hei,jeg deltar med ett lodd.Alltid mye fint og inspirerende i Familiens håndarbeidsblader. Ha en fin dag,hilsen Vigdis - viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Vil gjerne ha blad - 2 lodd :)

    SvarSlett
  9. Tack, jag deltar med två lotter och hoppas på tur :)
    Ha en fin dag!
    Kram Vivan

    SvarSlett
  10. Jeg prøver meg med ett lodd. Var mye fristende i det hefte.

    SvarSlett
  11. Ja, jeg vil gjerne vinne tidsskriften,
    håndarbeid på norsk så fantastisk
    og tar to lodd. Hjertelige hilsen fra meg.

    SvarSlett
  12. Mye fint i det bladet :) Jeg tar gjerne 1 lodd , hilsen Beth

    SvarSlett
  13. Hvem vet, kanskje jeg vinner denne gangen? ;) 2 lodd til meg.

    Klem

    SvarSlett
  14. Så mye flott inspirasjon :) 2 Lykkelodd på meg :)
    liker familien på fb + kommentar :)
    Ha en fin uke alle sammen :)
    Hilsen Elin:)
    (elini@hotmail.no)

    SvarSlett
  15. Åh ja dette så jeg på butikken i dag. Kunne tenkt meg dette ja. Nå likte jeg Familien. Er følger så da blir det vel 3 lodder i dag da. Krysser mine fingre.
    Klemmer

    SvarSlett
  16. Så spennende!! :)
    Dette bli jeg gjerne med på! :)
    Tar tre lodd + ett ;)
    Jeg følger deg fra før, så da regner jeg med det blir ett lodd??
    Håper du får en herlig uke :)
    Nina

    SvarSlett
  17. Jeg vil veldig gjerne delta, og forsøkte nå å logge meg inn på Google nettverket for å legge meg til som følger, men får bare følgende melding: "Vi beklager ...
    Vi kunne ikke behandle forespørselen. Prøv på nytt, eller kom tilbake senere." :-(
    Men, skal gjøre et nytt forsøk litt senere, og da trekker jeg 2 lodd. :D

    Mvh Beate M Bingen
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg prøver lykken igjen :)
    2 lodd på meg!

    SvarSlett
  19. Jeg tester vinnerlykken med ett lodd.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  20. To lodd :) har likt familien på fb.

    sighal@live.no

    SvarSlett
  21. so ein tolles geschenk. leider gibt es bei uns in österreich die zeitschrift nicht. aber schon die bilder sind wunderschön anzusehen, wie deine tollen blogbeiträge. schaue immer gerne vorbei. vielleicht hab ich mal glück und gewinne eine dieser zeitschriften.
    eine wunderschöne restwoche, bis zum nächsten mal
    lg elfriede

    SvarSlett
  22. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Saa fint et blad,det kunne jeg gjerne vine,jeg tar 2 lodd,begynner altid dagen med en titt innom bloggen did.Hilsen Mary Ann fra norway2@hvc.rr.com

    SvarSlett
  24. Supert! Jeg trenger ny inspirasjon!

    Et lodd til meg! :-)

    Trine D
    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  25. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen. Alltid moro med ny inspirasjon :)

    1 lodd

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  26. 1 lykkelodd på meg :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  27. Hei, jeg vil være med og tar fire lodd (ett for kommentar, to for følger, og ett for liker Familien på fb). margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  28. Hei, igjen! :D

    Nå fungerer Google Nettverket som det skal, og jeg har fått lagt meg til som følger. Trekker som sagt 2 lodd.

    Mvh Beate M. Bingen
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!