torsdag 18. desember 2014

Cathrines Julekalender 2014 - heklet pynt til juletreet!

Nå nærmer julen seg med stormskritt, og juletreet er kanskje allerede på plass hos deg?
http://www.hendesverden.dk/jul/Julesysler/Julehandarbejde/Haklede-snefnug/?utm_source=1_Mandag_Hendes_Verden_Regular&utm_medium=Nyhedsbrev&utm_campaign=2014-11-23
Hvis du vil lag noe ny juletrepynt, er disse enkle, heklede snøkrystallene fine å henge på juletreet! Få oppskrift her!
http://www.hendesverden.dk/jul/Julesysler/Julehandarbejde/Haklet-julehjerte/
Heklede julekurver i rødt og hvitt er også fint til de grønne grenene! Se oppskrifter her!
Og klassiske julekurver er vel et must? Se oppskrift her!
Og hva med en søt pepperkakemann med sløyfe rundt halsen?
Eller noen kongler som ikke stikker eller drysser?
Eller Rudolf som er rød på nesen?
Og et juletre med stjerne i toppen, som er hvitt som snø? Se oppskriftene her!
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=723&lang=no
Røde og hvite sopp er fin juletrepynt. Oppskriften finner du her!
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=738&lang=no
Denne artige julekulen finner du oppskrift til her!
Med ønske om en fin førjulsdag!

5 kommentarer:

  1. Veldig søt julepynt. Varme hilsene til deg. I går jeg fikk Familien, du kan se julemarket Striezelmarkt fra Dresden der :-)) men vi har mye julemarker mer i Dresden. Dessverre jeg fikk ikke Stor strikkeboken fra Familien...dessverre.
    Ha en riktig fin dag. Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Så skjønn juletrepynt! :)
    Takk for linker :)
    Jeg har hekla en drøss med snøkrystaller for noen år siden, men jeg finner de ikke igjen!!
    Det får bli mer pynt til neste år. Nå har jeg bestemt meg for å slappe av å nyte resten av tiden frem til jul
    Barnebarnet og datteren kommer ikveld, og sønnen og svigerdatteren imorgen :)
    På lørdag skal vi hogge treet som skal pyntes på søndag :)
    Pleier å pynte treet på lille julaften, men iår har jeg bestemt at det skal pyntes tidligere for da slipper jeg å stresse med det sent på lille julaften :)

    Håper du får en koselig førjulstid Cathrine :)

    God juleklem fra Nina

    SvarSlett
  3. they have beautifully decorated !!! love greetings from angie

    SvarSlett
  4. Oj, her var det mye fin julepynt som vi kan lage! Perfekt som julesyssling i romjula også ;)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!