tirsdag 15. mars 2016

Nytt på badet 2016: Før-bildene!

Dere skal snart få se hvordan det har blitt på badet etter fornyelsen, og om det ble Pastellgrønt- eller blått på badet
Men først et lite tilbakeblikk! Dette er badet vårt før de siste fornyelsene.
Flisveggene var opprinnelig malt mørkeblå (link), men vi  endret de raskt til lysegrå! 
Og vi skiftet baderomsinnredning til Flåren fra Ikea, som ikke finnes i sortimentet deres mer. 
Det er nå solgt og skal få nytt liv på en gammel hytte!
Det gamle skapet ble malt lyseblått.
Men mot den lysegrå veggen ser det mer grått enn blått ut!
Men med den nye veggfargen har den lyseblå fargen på skapet kommet mer til sin rett. Og det og mere til gleder jeg meg til å vise dere i neste innlegg!

3 kommentarer:

  1. Det skal bli spennande å sjå det nye badet,
    men eg synest ikkje det var så verst før heller eg :)
    Me burde absolutt pusse opp badet no, men det blir berre prata om, og utsett... Dyrt blir det også...

    Fin kveld frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Jeg er i grunnen enig med Anne-Mari, men kan forestille meg et nytt, lekkert bad. Gleder meg til å se!

    God påske fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert, spennende å se hva som blir nytt...

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!