søndag 28. august 2016

Nytt vaskerom 2 - FØR-bildene!

I det første innlegget om Høstens store prosjekt - oppussing av husets vaskerom - kalte jeg det litt melodramatisk for "skammens rom"!
Men jeg tror jeg har mine ord i behold! Her får dere en liten titt på før-bildene, og hvordan vaskerommet vårt ser ut nå.
Det er ikke et rom man verken blir glad av å være i, eller som føles som et godt arbeidrom.
Men nå skal det bli en stor forandring: Det skal bli både hyggelig, og et mye mer praktisk vaskerom!
Her henger planene på døren, med en arbeidsliste, som krysses av etter hvert som ting er utført!  
Nå som planene for det nye vaskerommet begynner å ta form, er det fristende å dele de med dere!
Men for å bevare spenningen, holder jeg de hemmelig litt til, og derfor er plantegningen sladdet!
Som dere ser er det stor kontrast mellom vaskerommet og kjøkkenet vårt innenfor! 
Men nå vil det nye vaskerommet bli i samme stil som kjøkkenet, samt fungere som et grovkjøkken!
Det kommer til å bli en stor forskjell på før- og etter bildene, så det er bare å glede seg!
Og jeg gleder meg veldig til å pynte opp med alle de gamle tingene jeg har, som min farmors gamle klesbanker, og den gamle tøykurven!
Jeg har også en pose til klesklypene, som jeg fikk fra Runaway Coast for noen år siden!
Men det er jo den siste finishen, og det er et godt stykke dit, er jeg redd!

1 kommentar:

  1. Nå gleder jeg meg enda mer til å være med på fortsettelsen. Jeg ser at det "gamle" vaskerommet ikke ligner stilen i resten av huset, og at det er forbedringspotensiale;) Men likevel et smart rom, med egen utgang og direkte inn fra kjøkkenet! Lykke til videre i forvandlingsprosessen!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!