onsdag 13. desember 2017

Landlig julepyntet ute!

Jeg synes det er hyggelig å bruke en gammel kjelke og ski som utepynt! Se Gammelt skiutstyr blir fin jul- og vinterpynt.
Til jul legger jeg til rødt og grønt, og mere pynt, og det skal dere få se litt senere!
Men her har jeg samlet litt inspirasjon til landlig  julepynt ute!
Her har en vannkanne i sink har fått fint følge av granbar og kvister med røde bær.
En grønn dør trenger kanskje ikke så mye pynt, men har fått kranser av granbar, og et lite juletre med lys i et sinkspann i forgrunnen!
Lykt og granbar med røde epler er pent!
En kjelke og noen pakker blir fin julepynt! Kjelken kan du lage selv.
Røde sløyfer, granbar med kongler blir fin juledekor mot de hvite rammene på husveggen!
Og det var artig med denne store peperkakeformen på ytterdøren! 
Et par hvite skøyter mot en rød dør,
eller  et par hvite votter fylt med grønne kvister, er fin julepynt!
Har du et par nye ski, kan de få et antikk preg (se her), og passe perfekt som julepynt!
Denne gamle kjelken har fått julepynten på!
Gamle ski kan også brukes som julepynt inne!
Hva pynter du med ute til jul?

Bilder: Pinterest.

3 kommentarer:

  1. Hi Catherine such awesome ideas for decorating,wish we had snow at xmas time we are in our summer here,thankyou for sharing xx

    SvarSlett
  2. Fikk nesten lyst til å si God jul med en gang! Masse inspirasjon her! Veldig fint med utepynt. Snakk om å føle seg velkommen.

    Fortsatt god førjul fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så fint og koselig! Jeg er glad i natur og vinterstemning ved inngangen.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!