søndag 18. november 2018

Vinn boken Farmor si oppskrift - Julemat og tradisjoner!

Da farmoren hennes døde, oppdaget Ingrid Sandvik hvilken skatt det lå i farmorens håndskreve oppskriftsbok! 
Det ble starten på den første boken Farmor si oppskrift, som er en samling oppskrifter samlet inn fra bestemødre landet rundt!
Og i høst kom Farmor si oppskrift - Julemat og tradisjoner ut.
Boken er en samling klassiske juleoppskrifter, delt på hyggelig bestemorkjøkkener, som har åpnet dørene for Ingrid Sandvik og fotograf Victoria Bergort!
I boken finner du klassikere som karamellpudding,
og Delfiakake, som hører med til min egen barndoms jul!
Her kan du se Ingrid Sandvik på besøk i God Morgen Norge!
Hos Farmor si oppskrift finner du mange fine oppskrifter! 
Der kan du også kjøpe boken Julemat og tradisjoner.
Jeg har vært så heldig å få et eksemplar av  Farmor si oppskrift - Julemat og tradisjoner til å gi bort til én av dere! 


Du deltar i Give Awayen slik:
* Legg igjen en kommentar under dette innlegget.
* Husk å skrive e-posten adressen din.
* Del gjerne på Facebook eller på egen blogg! 

Trekningen foretas 1. desember.  

Lykke til!

24 kommentarer:

  1. Heihå...så gøy å lese om denne boka..fir den har jeg ventet på lenge. Leste omtale et sted da de søkte etter bestemødre de kunne ha med i boka. Kjempeflott ide..jeg har oppskrifter fra min egen farmor som jeg bruker med stor glede og gode minner. Jeg vil gjerne ha ei av disse flotte bøkene. Har ikke blogg..men omtaler innlegget ditt gjerne på min instagramkonto. fiberchic.no mailadressen er post@fiberchic.no

    SvarSlett
  2. Den bog lyder fantastisk. Jeg deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  3. En flott bok, som jeg gjerne vinner!
    Vh.Anne-Mari
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  4. Denne har jeg lest om og fikk lyst på. Jge kryssr og ber om at jeg skulle bli så heldig :-) Min mail: lisbte.fagerli@jus.uio.no

    SvarSlett
  5. Hva en skatt... den er en fantastisk boken. Så deilige oppskrifter og bilder til. Jeg er å være med veldig gjerne, fordi jeg elsker å bake og nytt prøve: viola@barwitzki.de.
    Tusen takk for LINK til farmors Rakels natronkaker. Det var veldig hyggelig.
    God uke. Klem fra Viola

    SvarSlett
  6. Ser ut til å være en superfin bok. Vil gjerne være med på trekning. Beksiv@gmail.com

    SvarSlett
  7. Det hadde vært en fin julegave til meg selv😍 annkarmath@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Hadde vært veldig gøy å vunnet denne boka! �� Har hørt mye bra om bok nr 1! ��

    SvarSlett
  9. Dette hadde vært årets julegave til meg selv�� Har noen gamle oppskrifter fra min mormor som jeg liker å lage til jul�� Den boken hadde vært så gøy å fått��

    SvarSlett
  10. Denne boken ser spennende ut. Liker å lage god mat som ble laget før. Synes gamle mattradisjoner blir mer og mer borte, og det er synd.

    SvarSlett
  11. Ååå, dette må jo passe til meg som er farmor til seks.
    (ps. blir aldri mormor....)
    Det ser ut som ei fantastisk bok.
    amo.kaldhol@gmail.com

    SvarSlett
  12. Spennende bok. Kan gjerne tenke meg den.

    SvarSlett
  13. Synnøve Alet Kristiansen20. november 2018 kl. 06:36

    Gamle oppskrifter er spennende å prøve og å bruke :-) Og jeg vil gjerne vinne boken. sykris@online.no

    SvarSlett
  14. Spennende med tradisjonsoppskrifter. Ønsker meg den boka ��

    SvarSlett
  15. Så kjekt med tradisjonsoppskrifter�� denne ønsker jeg meg✨✨ ninaf75@gmail.com

    SvarSlett
  16. Artig med tradisjonelle juleoppskrifter!

    SvarSlett
  17. Det ser ut som ei super koselig bok,blir gjerne med på trekningen.

    Klem,

    SvarSlett
  18. tradisjoner er så flott, godt jobba,
    hanne_jensen_58@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Den ønsker jeg meg ja :)
    Savner min bestemors oppskrifter men de ble tydeligvis ikke skrevet ned

    SvarSlett
  20. Denne boka hadde vært fin å ha i oppskriftsamlinga.

    ingunn_zm@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Ja takk! Har stor glede av den første boka, og skulle vorte veldig glad for å få denne!

    SvarSlett
  22. Ja takk,, vil gjerne ha den boken :)

    SvarSlett
  23. Elsker å bake så denne har jeg lyst på. God jul:)gsenneset@gmail.com

    SvarSlett
  24. Ååå denne trekningen vil eg og væra med på..
    anitaleby@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!