torsdag 15. november 2018

Sjarmerende torp på Helgøya søker nye eiere!

På vakre Helgøya ved Mjøsa ligger et sjarmerende hus, der tiden nærmest har stått stille!
Boligen er oppført i 1906, og fremstår med den stil og sjarm som er identisk med den tidsepoken, som det står i annonsen!
Huset har en fin vinterhage med smårutete vinduer,
og stuer på rekke og rad, med flere fine ovner!
Kjøkkenet er enkelt, men veldig sjarmerende!
Her ser man kjøkkenbord- og benk.
Og detalj fra en av stuene, samt inngangen på baksiden. 
I annen etasje finner man flere soverom,
med fine tregulv og malt panel.
Huset har fint utsyn mot Mjøsa! Alle bilder er lånt her fra.
Ønsker du å ta en titt, er det visning søndag 18. november, kl. 14:00–15:00. Se annonsen her.

2 kommentarer:

  1. For et flott hus! Elsker at den fortsatt har så mye av den gamle sjarmen <3

    SvarSlett
  2. Såååå veldig fint :-))) Jeg liker.
    Hilsen til deg. Ha riktig god helg.
    Min vaser er full av blomster... jeg hadde kluttet, fordi i natten kommer første frosten... etter deilig høst.
    Klem fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!