torsdag 22. november 2018

Kjøp gammel julepynt i gjenbruks butikkene NÅ!

Jeg er en ivrig samler av gamle nisser, broderte juleduker og gammel julepynt!
Og det gjelder å være tidlig ute når gjenbruksbutikkene setter opp juleutstillingene sine!
For det beste forsvinner alltid først!
Denne uken besøkte jeg Fretex på Teisen i Oslo, der du finner en julepyntet butikk i 3 etasjer!
Alt fra kakebokser i alle størrelser og motiver,
til glass- og juleserviser i store mengder! 
Her har gamle julekuler fått plass i en gammel Moseskurv!
Skap og kister er fulle av julepynt og fine, velkledde nisser! 
I klesavdelingen er finstasen tatt frem.
Og blant antikvitetene i 2. etasje er det også julepyntet i hver en krok!
Er du rask, finner du fremdeles mye fin julepynt både hos Fretex og i de andre gjenbruksbutikkene!

1 kommentar:

  1. Mange skatter her ja! Hadde nok forsynt meg med noen gamle kakebokser. Egentlig har vi vel nok pynt, men det er så artig å se og drømme......

    God førjulstid fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!