torsdag 20. desember 2018

Julens overraskelser med smak av pepperkaker!

I en pepperkake finner du alle julens krydder: Kanel, ingefær og nellik. Foto Pinterest.
Og her har jeg samlet noen søte overraskelser, som denne langpanne-pepperkaken. Se her.
Vafler med smak av jul eller pepperkake finner du her og her
En nydelig ostekake med pepperkakebunn finner du her,
og myk pepperkake-formkake med glasur her.
Jeg falt også for denne porsjonskaken, hvor man kan variere toppingen. Se her.
En ostekake med pepperkakebunn og gelelokk i julens farge, finner du her
Og har du en rest av riskrem og pepperkaker, lager du denne romjulskaken på 1-2-3! Se her.
Cupcakes med julens krydder finner du her.
Og disse, med smak av blåmuggost finner du her
Jeg avslutter med denne flotte kaken, som du finner oppskrift og fremgangsmåte til her!

2 kommentarer:

  1. Vakre kaker... herlig :-)))
    Her er flotte forberedelser til jul... også.
    GLEDE.
    Adventsklem fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!