onsdag 29. mars 2023

Strikke og hekle til påske!

Påsken nærmer seg med stormskritt, og her får du noen ideer til strikket- og heklet påskepynt! Som denne brikken og eggevarmere i rillestrikk fra DROPS. Se oppskrift her.
Strikkede egg får man aldri nok av, og disse finner du skritt-for-skritt oppskrift til her. Dekorene syes på med maskesting til slutt. 
Flere strikkede egg i fine farger og mønstre finner du oppskriften til her.
Hos Järbo finner du oppskrift til både strikkede og heklede eggevarmere. 
De ser ut som små toppluer! Se oppskriftene her.
Disse heklede eggekurvene finner du hos DROPS her.
Og disse supersøte påskeharene, som vil bli en perfekt venn for et barn eller barnebarn, finner du oppskrift til her!
Rosa votter med påskeharer på fra Kretido, falt jeg pladask for! Se oppskrift her.
Disse egghønene i hønsestrikk har jeg vist frem tidligere, men viser de gjerne frem på nytt! Oppskriften finner du hos Chickenknitting her.
Denne supersøte vimpelrekken er laget av heklede påskeharer! Du finner skritt-for-skritt oppskrift hos Cutoff Crafts.
En heklet kurv til påskeblomstene- eller godteriet finner du oppskrift til hos Hobbii her.
Strikkede kyllinger og egg finner du skritt-for-skritt oppskrift til her!
Og til slutt tar jeg med en heklet påskehare koppevarmer, som du finner oppskriften til her!
 
Se for øvrig DROPS Påskeverksted, og gratis påskeoppskrifter hos Sandnes Garn og Hobbii!

4 kommentarer:

  1. Her var det mange fristelser, og som vanlig er det noen som "roper" på meg. Men mye samler seg opp gjennom åra, så nå må jeg nok nøye meg med å se. Takk for ei koselig stund, og riktig god påske!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Her var det mye fin og morsom påskepynt! God påske! :)

    SvarSlett
  3. Hei:) å her var masse fint ,takk for tipsene og alltid så koselige kommentarer inne hos meg

    SvarSlett
  4. Your chickens are amazing!!!! Happy days and all my best from Austria
    Elisabeth

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!