fredag 24. juni 2011

Blått i blått!

Så var vi hjemme igjen, og Danmark er tilbakelagt for denne gangen! Hvor godt det enn er å være på reisefot, så er det minst like godt å komme hjem igjen!
Jeg har tatt veldig mange bilder på turen, og har virkelig fått testet ut den nye macro linsen min! Forhåpentligvis vil dere også få glede av nyvinningen, når jeg bare får redigert alle bildene jeg tok! Her er objektivet jeg kjøpte meg.
Men aller først vil jeg vise dere dette herlige, gamle strandhuset med blå detaljer, som nok hadde en eiere som er minst like forelsket i blått, som jeg er!
Det lå på Strandveien litt syd for Køge på Sjælland, og Bygårdsmannen og jeg hadde en sykkeltur forbi. Jeg måtte selvsagt stoppe og ta noen bilder! En gartner holdt på i den vakre hagen, og i forkant skimtes noen nydelige pioner! - Og en liten hagenymfe!
Og i ledige stunder kanskje besøker hun denne parken, hvor man finner en vakker paviljon! Dere skal få se flere bilder fra parken senere!
***
Da er jeg altså på banen igjen her i blogglandia, og godt er det! Men, jeg sliter fremdeles med å forbli pålogget, så ofte må jeg legge inn kommentarer anonymt. Trolig er det en oppdatering til Windows 9 som er årsaken. Vet ikke om det er noe jeg kan få gjort noe med selv? Tips mottas med takk!
***
Tove skrev: "Har du prøvd å ta bort det krysset i "forbli pålogget" der du logger inn på bloggen din? Vet det har hjulpet for mange bloggere som har hatt problemer...klem Tove" Tusen takk, Tove, det hjalp!

14 kommentarer:

  1. Så utrolig vakkert hus! Jeg ble helt forelsket :-) Og jammen gav det ikke litt sårt etterlengtet inspirasjon til å ta i et tak på hjemmebane i dag også ;-)
    Ha en fin fredag, og en god helg!

    SvarSlett
  2. Ægte dansk strandvejs idyl du her har fanget Cathrine! Og godt du fik testet cameraet!

    God weekend, klem
    Helle

    SvarSlett
  3. Å det var et vakkert hus! Som en blå drøm!
    Gleder meg til å se flere bilder!
    Klem : )

    SvarSlett
  4. For et trivelig hus du har tatt bilder av. Skjønner godt du ville feste det til linsen.

    SvarSlett
  5. For et utrolig vakkert hus; helt i min stil også:O)
    Alltid godt å komme hjem når man har luftet seg;)
    Nyt lørdagen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Hei, og velkommen til moderlandet!
    Det var utrolig nydelig huset du har tatt bilde av. Jeg elsker blått, men for meg må et stakittgjerde være hvitt. Men for all del huset og det jeg så av hagen var supernydelig.
    Nå er gardinene endelig ferdig sydd. Jeg begynner ferie til tirsdag. Onsdag blir det storrengjøring på kjøkkenet og nye gardinkapper på plass. Du får en e-post som viser hvordan det blir. God helg til deg og dine.
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  7. Velkommen tilbake til Norge igjen, Cathrine :O)
    Veldig pent strandhus, mye blått - men det er også en flott farge.
    Ha en fin helg.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  8. Det var en drøm av et hus!
    Jeg har en svakhet for blått!
    Gleder meg til å se bildene du viser fra landet jeg elsker å besøke!
    Ha en fin helg!
    klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. Så skjønt hus! E slikt et skulle man ha eid... Det er så mange vakre blå detaljer i dine bilder - blir veldig inspirert - er inne i en blå periode nå - skal trippe inn på syrommet til mere blått...
    Nyt helgen.
    Hilde

    SvarSlett
  10. Velkommen hjem :-)
    flotte bilder du har tatt :-)

    SvarSlett
  11. Que bonitas fotos de un lugar tan acogedor, saludos.

    SvarSlett
  12. Nydelig hus :) Og gratulerer med ny linse...spennende å ta bilder da vil jeg tro !

    Har du prøvd å ta bort det krysset i "forbli pålogget" Der du logger inn på bloggen din? Vet det har hjulpet for mange bloggere som har hatt problemer...
    klem Tove

    SvarSlett
  13. Fantastisk hus du viser, nydelige bilder.
    Og så nydelig med blått, er veldig glad i blått.
    Har også kjøpt meg macrolinse og er blitt helt hektet.
    Lykke til! Gleder meg til å se bildene dine.
    Ønsker deg en fin tirsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  14. Du er veldig flink til a ta fine og inspirerende bilder..

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!