onsdag 9. september 2015

Cathrine Design: Kjøkken håndkle med matchende kluter!

Her er det siste settet med strikket kjøkkenhåndkle og kjøkkenkluter, som nylig ble overlevert til min datter som hadde fødselsdag!
Hun er veldig glad i rosa, og jeg valgte lysblått i tillegg!
Jeg brukte Mandarin Petit 100% bomullsgarn fra Sandnes Garn, og bunnfargen er naturhvitt.
Klutene er forskjellige.
Denne er ensfarget lysblå.
Denne er lik som håndkleet, og har fått samme striper, men i mindre format!
Mens denne er det rosa alibiet!
Meningen er jo at man skal kunne mikse og matche håndkle og kluter!
Alle klutene har fått hempe, slik som denne. Se hvordan du lager det her!
Oppskriften til kluter med ruter finner du også her! Håndkleet får du oppskriften til senere!
Her ligger kjøkkenhåndkleet- og klutene klare til å pakkes inn!

3 kommentarer:

  1. For noen delikate farger du har valgt. Jeg hadde blitt superglad om jeg hadde fått dette settet. Jeg bruker selv bare hjemmestrikkede kjøkkenkluter og kan ikke tenke meg å bruke noe annet. Men har ikke prøvd meg på håndkle. Det må jeg kanskje nå :)
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  2. Nydelige. lekre farger, og det garnet er så mykt og fint.
    Klem

    SvarSlett
  3. Lekkert! Likte veldig godt fargekombinasjonene du har valgt! :)

    God helg :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!