fredag 22. april 2016

Skrinet med det rare i - del 1!

Dette skrinet skal bli en overraskelse og romme mottakerens bunadsølv!
Skrinet er kjøpt i en hobbybutikk, og er malt med kalkmaling Vintage paint fra Jeanne d'Arc Living!
For det passet veldig godt at jeg hadde fått en eske med prøver fra Jeanne d'Arc Living som jeg kunne leke meg med!
Og etter mye frem og tilbake falt fargevalget på Dusty Green!
Det ble en veldig fin, matt overflate som tørket raskt! Les om Vintage Paint her og hvordan den kan brukes her.
Innvendig skal det legges litt stoff i bunnen.
Her er låsen skrudd på igjen.
Og nå venter skrinet på siste hånd på verket i form av en brodert, bunadinspirert pynt på lokket!
Fortsettelse følger!

1 kommentar:

  1. Så fint skrin og farge malt med spennende maling. Det tror jeg det er noen som blir glad for å få snart! :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!