torsdag 21. juni 2018

Retro camping!

Vi er så heldige å kunne nyte det frie campinglivet, og reise dit vi vil!
Men jeg er veldig glad i retro stilen, og skulle gjerne hatt en slik campingvogn!
For selv om komforten var dårlig og plassen liten i de gamle 1960-talls vognene, har de en enorm appell til et retrohjerte som mitt! 
Og lysten på en klassisk retrovogn blir ikke mindre når jeg ser bilder av campingvogner, som er pusset opp i fine pastellfarger,
og stylet etter alle kunstens regler! Som denne i pastellgrønt med sjakkrutete gulv!
Bakerst finner man sengen, som omgjøres til sittebenk på dagtid.
Her har man fått plass til både seng og sittegruppe i hver sin ende av vognen. 
Hos Little Box Brownie kan du lese om hvordan Sophia pusset opp sin vintage vogn!
Det finnes også videoer på You Tube som viser deg hvordan! 
Og hos Vintage Caravan Magazine kan du finne masse inspirasjon!
Så da er det bare å drømme seg bort!
Og glede seg til en ny campingsesong!

2 kommentarer:

  1. Fint innlegg.
    Eg legg spesielt merke til de fine fargane som
    var då.
    Ønsker deg en fin sommar enten i campingvogn eller
    på andre måtar.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Trevlig blogg, roligt att jag hittade hit.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!