mandag 16. juli 2012

Vinneren av Blått!

Da har jeg foretatt den høytidelige trekningen av boken "Blått", som så mange av dere hadde lyst til å vinne! Boken er en kreativ sommergave til en av dere!


Blått (Cappelen Damm) er skrevet av Grete Gulliksen Moe og Ingrid Skaansar, og en hobbybok der man viser søm, strikk, dekor og andre ideer til hvordan blått kan brukes - året rundt! Bla i boken her!

Og da kan jeg avsløre at den heldige vinneren av "Blått" er...

... Millas Blåbærtua! Gratulerer så mye! Jeg håper du får stor glede av boken! Og til alle dere andre som som også deltok i min Sommerlige Give Away, ønsker jeg bedre lykke neste gang!


3 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk,no blei eg kjempeglad:)Elsker alt i blått;)
    Fine dag til deg!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den heldige vinner! Du kan glede deg over masse flott i den boken.
    Og til deg Cathrine, fortsatt god sommer!
    Klem Berit

    SvarSlett
  3. gratulerar till vinnaren.Så fint du har det på köksbordet o i fönstret... ha en bra dag.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!