mandag 23. desember 2019

Julekaker med ny vri: Pavlova med julesmak!

Pavlova har blitt en favoritt hos meg, og her får du flere oppskrifter på pavlova med smak av jul! Se oppskrift på pavlova formet som et juletre her.
Denne pavolvaen serveres med rester av riskrem og kirsebærsaus! Se her.
Og pavlova formet som en julekransen med smak av jordbær og sjokolade, får du oppskrift til her.
Julepavlova med pepperkaker finner du her
Denne pavolvaen med smak av karamell, klementiner og pepperkaker finner du her.
Og porsjonspavlova med multer finner du oppskrift til her.
Og sist, men ikke minst, denne julepavlovaen med tranebærposjerte pærer, pisket krem og julekrydder! Se her

Jeg ønsker dere alle en riktig god jul!



2 kommentarer:

  1. Takk for gode tips.
    Eg har to Pavlovabotnar liggande tørt i matboda.
    trur nok det blir kremfløyte og bær på den eine iallfall.
    Eg såg eit tips om moltesyltetøy på, det såg også godt ut.
    Ynskjer deg god jul og godt nytt år.
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  2. God jul, kjære Cathrine. Hilsener fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!