lørdag 15. desember 2012

Nye stolputer til jul!

Som jeg skrev om her, så har jeg kjøpt stolputer fra Nyblom Kollén hos Balders Hage til spisestuen vår, og de er jeg veldig fornøyd med!
Velkommen inn! 
Det ble som en helt ny spisestue!
I Carl Larsson-stil!
Stoffet i bomull har tynne lyseblå- og hvite garn-fargede, vevde striper, og heter Åsa Ljusblå!
Med myke innleggsputer blir det som en drøm å sitte på disse stolene, under en lang, god middag!
Og stolputene gir et hyggelig, mykt inntrykk
og passer veldig godt til de lysegrå og hvite gustavianske stolene!
Jeg kan nesten ikke se meg mett på det!
Og gleder meg hver dag over hvor fint det er blitt!
Den gamle løperen er også i Carl Larsson-stil!
Den er håndvevd, og har fine, flettede frynser! 
Spisestuestolene er plassert litt rundt om kring i huset, og senere skal dere få se hvordan det ble i andre rom!
Til slutt vil jeg minne om at dere fremdeles kan delta i konkurransen om gaven bak luke 5 - se her!
 
Med ønske om en flott førjulsdag!
 

1 kommentar:

  1. God blåsbortmorgen Cathrine! Ja du leste riktig - her blåser noe helt vanvittig i åsen her i dag. Snøen fokker seg rundt husveggene og morfar har et svare strev med å få bort snøen. Jeg hadde tenkt meg til byen i dag, men tror jeg står over.
    Skal si putene ble lekre på stolene dine! Ikke noe rart du ikke kan se deg mett på dem. Sånn har jeg det også - når det er noe jeg er ekstra godt fornøyd med kan jeg bare sitte og beundre. Du har det så utrolig koselig i huset ditt og det oser av varme og hygge. Kos deg videre i dag! Klem Berit

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!