onsdag 18. desember 2013

Cathrines Julekalender 2013 - lag en fin snøkule!

En snøkule uten vann, høres lurt ut! Og det kan man lage selv - gjerne sammen med barna!
http://organizeyourstuffnow.com/wordpress/waterless-snow-globes
Vi får snart besøk av barnebarna, og da har jeg planene klare for hva vi skal lage, nemlig snøkule!
Jeg har flere halvstore Norgesglass som jeg kan bruke, og skal kjøpe dekor som trær, rådyr, julefigurer, røde sopper, snødekor, m.m.
Lokkene kan sprayes med snøspray,
og man limer enkelt figurene på innsiden av lokket, venter til det har tørket,
heller snø i glasset,
skrur lokket på,
og vips så har man en hjemmelaget snøkule! Bildene er lånt fra kreative Tidy Mom - se her!
Panduro Hobby har en idéside der fremgangsmåten er beskrevet her!
http://cathskreativehjorne.blogspot.no/2013/12/cathrines-julekalender-2013.html
Til slutt: Ikke glem å delta i Cathrines Julekalender 2013 her, hvor du kan vinne mange fine premier!

1 kommentar:

  1. Søt - hyggelig der har laget...pusle med barna er veldig fint.
    Ha veldig fine forjul fortsatt.
    Klem fra Viola.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!