fredag 28. mars 2014

Vår ute, og inne!

Når fuglene begynner å kvitre så fint, og det blir varmt og vårlig ute, tar jeg gjerne våren inn, og planter løker i Norgesglass link fat og små mugger!
Det er så hyggelig å plassere de rundt omkring i huset, og se det våres!
Her et smørfat i stråmønster, som jeg har plantet stemorsblomster i! Se Stemor i krukker og fat!
På tallerkenhyllen setter jeg ofte blomster! Her får perleblomstene fint følge av gamle fat og boller, og av den gamle husmorens stabbursnøkkel!
I denne gamle stråmønster fløtemuggen, var jeg så uheldig å lage et skår en gang.
Men hvem legger merke til det nå?
Denne engelske melkemuggen har jeg blitt veldig glad i, og har ofte markblomster i om sommeren!
Nå har den fått litt jord i bunnen, og 5-6 løker av perleblomst, som strekker seg mot vårlyset!
Da håper jeg dere nyter vårværet, og ønsker alle en riktig god helg!

3 kommentarer:

  1. Så koselig med alle vårblomstene:)
    Du er flink til å pynte opp.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Veldig vårlig og vakkert hos deg,
    så fine bilder ;)

    SvarSlett
  3. Ja herlig er våren... vi hadde i dag 18 grad - så fint. Ha en riktig fin kveld og hyggelig søndag, Cathrine.
    Klem fra Viola.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!