fredag 14. november 2014

SMEG kjøleskapet - prikken over i'n!

Det er meningen at vi - som prikken over i'n - skal kjøpe et SMEG kjøleskap til vårt nye kjøkken!
Så vi tok turen til SMEG-mannen i Oslo, for ta kjøleskapene nærmere i øyensyn!
Det er allerede bestemt at det blir et kombiskap.
Men så er spørsmålet hvilken farge velger vi?
Og der står vi ved en liten korsvei! For velger vi trygt og nøytralt i hvitt eller krem?
Eller et frekt og freidig rødt kjøleskap?
Lyse pasteller er også fristende, som lyseblått,
eller det pastellgrønne!
I Hus&Hems magasin Köket, fant jeg nylig dette pastellrosa retro kjøkkenet,
hvor fargen på frontene var valgt utfra et rosa SMEG kjøleskap!
Men nå gjelder det å velge hvilken farge som passer aller best inn hos oss selv!
Hvilken farge tror du jeg velger på mitt nye SMEG kjøleskap?






pollcode.com free polls
Bli gjerne med og gjett!
Nå er jeg spent på hvilken farge som får flest stemmer! Foto: Pinterest.

5 kommentarer:

  1. Ja det er mange valg å ta...
    Men med pastellblått får du jo en litt "landlig" følelse da? Jeg har stemt, blir spennende å se hva det blir..

    Det er spennende åfølge med på kjøkken-byggingen synes jeg.
    Skrev vel det i forrige innlegg også. Å de panelene var vakre! :)
    Og den lufteluka, for en vakker detalj :)

    Håper du får en herlig helg :)
    Klem Fra Nina

    SvarSlett
  2. Smeg kjøleskap er så fine:)kunne tenkt meg et men blei litt for dyre synest eg!
    Det lyseblå er jo så fint!
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. danke für die inspirationen, einen schönen freitag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  4. Morsom :-))))
    Valget er svært vanskelig... men kanskje du liker lysblå?? :-)))
    Herlig med tur til Oslo og vise alle kjøleskaper. Spennende. Det ble en
    deilig kjøkken... og mye glede.
    Ha en hyggelig kveld Cathrine.
    Klem fra Viola

    PS Angie skrivet takk for inspirasjon,
    en fin fredag ønsker angie fra Tyskland

    SvarSlett
  5. Hmmm - jeg tipper du velger kremfarget.., men er absolutt ikke sikker - du er jo pittelitt glad i pastellblå eller hur ;)
    Her i Sverige følger hvitevarene med huset - så på kjøkkenet sto det et rødt SMEG-kombiskap da vi kjøpte huset her. Vi pusset opp kjøkkenet for et par år siden og da ble det et sort mye større kjøleskap, men det røde har vi enda i naborommet - for ekstra plass. Sabla praktisk altså - spes når en bare er to og en hund ;)
    Kjøkkenet ditt blir lekkert Cathrine - gleder meg til å se hvilken farge du valgte ❥

    God novemberklem til deg fra ℂharlotte ❧

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!