torsdag 5. mars 2015

Cathrines gjenbruks favoritter: Løken Store Gårdsutsalg i Spydeberg!

 
I landlige Spydeberg i Østfold, ligger er perle av en gjenbruksbutikk - Løken Store Gårdsutslag!
Butikken, som ligger i senteret rett ved Osloveien (Rv 128), er helt fantastisk å komme inn i!
Her finner du alt fra retro skatter, til antikviteter og gamle møbler som er pusset opp!
Utsalget drives av Stiftelsen Reto for håp. Alle involverte er frivillige og alle inntekter fra salget går til arbeidet med å hjelpe rusavhengige til et liv i frihet. Se her.
I hver en krok av butikken, står det vakre serviser, glass, sølv og gamle bruksgjenstander!
Blant annet gamle kakeformer, som jeg kjøpte noen av nylig!
Hver gang jeg er innom har de mye nytt, som alltid presenteres så fint på bord, i hyller og skap!
Løken Store Gårdsutsalg har sin egen Facebook side her, hvor de legger ut bilder og priser på de nye gjenstandene de får for salg!
Ser du noe du kunne tenke deg, så kikk på kommentarer ved bildet, for å sjekke om det er solgt.
Hos Løken Store Gårdsutsalg kan man virkelig gjøre en gjenbruksvarp til en rimelig penge, og jeg anbefaler dem på det varmeste!
NB! Løken Store Gårdsutsalg har endret navn til Håp Gjenbruk, og har flyttet til nye lokaler i Spydeberg. Se her og her!

Bildene over er gjengitt med tillatelse fra Løken Store Gårdsutsalg!

2 kommentarer:

  1. Så spennende! En formiddag her i fred og ro hadde vært noe.
    Takk for at du informerer!

    God torsdag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så masse fint!
    Skulle gjerne hatt en av de kommodene.
    Synd at jeg bor så lang ifra...
    Klem til deg! :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!