onsdag 6. mai 2015

Kaffe maskin for liten kjøkken benk!

Etter at vi pusset opp kjøkkenet, ble faktisk kjøkkenbenken enda kortere enn før, og vi syntes at kaffemaskinen tok litt vel mye plass.
Så da begynte jakten på en kaffetrakter for liten kjøkkenbenk!
Den måtte ta minst mulig plass, og dele benk med brødboksen fra Ib Laursen, som jeg skrev om her!
Og det var kun én kaffetrakter som var aktuell, nemlig Moccamaster!
Og her skimter dere den lille ny-trakteren!
Den er hele 7 cm kortere enn den klassiske Moccamasteren!
Modellen heter KBGC40PS, den er sølvfarget og har blank finish! Se her.
Helst skulle jeg ønske at den ikke hadde så mange sorte detaljer. Men ved siden av avtrekksviften og koketoppen, gjør det ikke så mye!
Og fordelen med kort kjøkkenbenk, er jo at det er kort avstand til bl.a. vann til å fylle på trakteren!
Og at det blir kort vei mellom brødboks og kjøkkenmaskinen  til kjøkkenbenken også! Kortreist mat, med andre ord!

3 kommentarer:

  1. Hei, WOW - det ble jo bare helt nydelig! Titt gjerne inn og vinn lunsj for 2 med glassblåsing ved Hadeland Glassverk :-) klem Siv :-)

    SvarSlett
  2. Hei. Du har det gjennomført vakkert. Et nydelig kjøkken.

    SvarSlett
  3. Var fin den nye kaffetrakteren din :-)
    Tusen takk for boken kom allerede i posten i går. jeg skrev ett innlegg i bloggen og skrøt av bloggen din :-)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!