søndag 27. november 2016

Advents lysestake av gamle Norgesglass!

I år har jeg valgt å lage en adventslysestake av gamle Norgesglass!
Og da passet det veldig godt å ha en peishylle å sette den på!
I glassene har jeg puttet hvite engler, et rådyr og et grantre, og knyttet røde bånd rundt skrulokkene!
Glasslokket passet ypperlig til å sette lysene på!
Og telyseholdere med bjerkebark og granlenken over, ga et fint naturpreg!
Her er det 1. adventslyset tent!
Og det er selvsagt fyr på peisen! 
Ha en riktig god 1. advent!

4 kommentarer:

  1. Vakker adventslys. Riktig god ide :-))
    Veldig hyggelig på peisen... koselig.
    Jeg hadde flettet krans igjen og den
    stor på stuabord. Nå kommer det kald,
    vi hadde i dag mange rimfrost og solen.
    Utendørs var veldig fint.
    God adventstid kjære Cathrine.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Det var en veldig fin og kreativ adventsstake! :) God adventstid til deg! :)

    SvarSlett
  3. Nå det gik vist for hurtigt. Jeg ville skrive at det er flot.
    Er der trukket vindere at din giveaway?

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!